Situācija Vienības un Kārļa Ulmaņa gatves krustojumā pēc rekonstrukcijas un modernu luksoforu uzstādīšanas, protams, uzlabojusies, salīdzinot ar to, kā bija līdz 2010. gada vasarai, taču problēma nav izskausta.
Jāatgādina - lai maksimāli izvairītos no situācijas, kad kreisie pagriezieni tiek veikti pie dzeltenā vai sarkanā gaismas signāla, notika satiksmes organizācijas maiņa. No Jūrmalas puses pa K. Ulmaņa gatvi braucošajiem tika aizliegta kreisā pagrieziena izdarīšana no K. Ulmaņa gatves uz Vienības gatvi.
Tomēr joprojām daudzus jelgavniekus kaitina minētais krustojums, jo viņu pilsētā jau kādu laiku darbojas inteliģentā kustības vadības sistēma, kas nozīmē, ka automātiski atkarībā no satiksmes intensitātes tiek pagarināts vai saīsināts zaļās gaismas signāla ilgums. Būtu noderīgi, ja ko līdzīgu ieviestu šajā krustojumā, kas jau ilgstoši ir viens no paaugstinātas bīstamības galvaspilsētas satiksmes objektiem.
Lasītājs Ēriks no Jelgavas ierosina «šajā krustojumā ieviest inteliģento satiksmes regulēšanas sistēmu, kas pēc vajadzības paildzinātu laiku kreisā pagrieziena veikšanai. Saprotu, ka pagriezties pa divām joslām no K. Ulmaņa gatves uz Vienības gatvi neļauj šīs maģistrālās ielas brauktuves šaurība, bet varbūt šis varētu būt daļējs kompromiss».
Acīmredzot amatpersonas gaida, ka satiksmes situācija vismaz daļēji atrisināsies pēc oktobrī paredzētās Dienvidu tilta trešās kārtas nodošanas ekspluatācijā. Būvniecības gaitā tiks izbūvēta jauna automaģistrāle - Jāņa Čakstes gatve ar divām brauktuvēm, sadalošo joslu un bremzēšanas joslu, gatves garums būs 1,6 kilometri, platums 26 metri. Jāņa Čakstes gatves un Bauskas ielas šķērsojums tiks izbūvēts divos līmeņos - Bauskas iela ar diviem rotācijas apļiem - augšējā līmenī, Jāņa Čakstes gatve - tunelī zem Bauskas ielas. Tam būs pieci pārvadi ar 18 balstiem, velosipēdu ceļš un gājēju tunelis. 17 240 684 latus vērtā Dienvidu tilta trešā kārta, ko plānots pabeigt šī gada 31. oktobrī, varētu atrisināt Baložu iedzīvotāju, ķekaviešu, iecavnieku un baušķenieku ērtu nokļūšanu mājās pēc darba. Jelgavniekiem sarežģītāk, jo no Ķekavas rotācijas apļa līdz Jelgavas šosejas viņiem jābrauc pa Rīgas apvedceļu vai jau Baložos jādodas cauri dārziņu kooperatīviem.