Artūrs Zjuzins
Bija divi dažādi puslaiki. Pirmajā ātri iesitām vārtus, bija man iespēja arī dubultot pārsvaru. Ja būtu to izdarījis, domāju, nebūtu laukumā tā cirka, kāds bija pirmajā puslaikā. Otrajā sākums arī nebija tas labākais, taču viss labi beidzās.
Pakomentē savus vārtu guvumus!
Pirmajos vārtos vienkārši skrēju soda laukumā, ticot, ka viņu aizsargs var arī netrāpīt pa bumbu. Tā arī sanāca. Otrajos vārtos Artjoms Rudņevs atdeva labu piespēli. Kaut kā sanāca apspēlēt spēlētājus un iesist.
Kāpēc nesvinēji vārtu guvumus?
Godīgi sakot, (iesmejas) baigi noguris jutos. Man jau ilgu laiku nebija spēļu prakses, un tādā situācijā fiziski allaž ir grūti. Tāpēc pirmajā puslaikā bija vairākas epizodes, kad kaut kur nepaguvu vai kaut kas nesanāca. Var trenēties, cik gribi, - ja nav spēļu prakses, nekas nepalīdzēs. Bija tiešām ļoti smagi. Nebija spēka svinēt vārtu guvumus.
Šajā treniņnometnē ar tādiem kā tu pie fiziskās gatavības tika strādāts vairāk?
Jā, bija gan bišķiņ smagāki treniņi. Bet tas arī bija vajadzīgs! Domāju, ka tas noderēs. Kāds pastrādāja vairāk, cits mazāk.
Andorā kājām jābūt vieglākām?
Es tā ceru, jā. Tā būtu jābūt.
Pieminēji cirku pirmajā puslaikā. Ko tieši ar to domāji?
Nezinu. Nez kāpēc piespiedāmies saviem vārtiem, atdevām iniciatīvu, nevarējām to atņemt. Kad tas tomēr izdevās, nevarējām sakarīgi sākt uzbrukumu. Galīgi nekas nesanāca. Nosaucu to par cirku, jo tā nedrīkst. Treneris arī to redzēja un par to runāja. Tā gadās. Arī es kļūdījos, un citi džeki. Izskatījās dīvaini. Cerams, tādu kļūdu mums vairs nebūs.
Ko treneris teica puslaiku pārtraukumā?
(Ilgi domā.) Teica pareizos vārdus. Mēs arī paši visu lieliski saprotam. Esam pieauguši cilvēki. Zinām, ka tā nedrīkst spēlēt. Ja līdzjutēji sāk svilpt, kaut kas nav kārtībā.
Luksemburga ir progresējusi?
Domāju, ka jā. Individuāli izskatās diezgan labi. Vairāki viņu spēlētāji spēlē labos Eiropas čempionātos. Viņiem ir jauna izlase, perspektīva. Tā vairs nav tā komanda, kuru kādreiz visi sagrāva. Viņi nopietni cīnās. Dažās spēlēs tikai beigās viņi ielaida.