Par spīti pieticīgajai piektajai vietai Ungārijā, tikpat labā garastāvoklī brīvdienas varēs izbaudīt Fernando Alonso, kurš savu pārsvaru kopvērtējumā ir palielinājis līdz 44 punktiem. Viņa tuvākais sekotājs Marks Vebers finišēja vēl zemākā pozīcijā, turklāt, no Alonso pozīcijām raugoties, Hamiltona atgriešanās starp ātrākajiem pilotiem var būt pat izdevīga, jo tādējādi pretendentu uz uzvaru un pjedestālu kļūst vairāk un viņi viens otram atņems vērtīgos punktus, ļaujot Alonso turpināt plūkt stabilitātes augļus.
Ungārijas GP nebija visai tipiskas 2012. gada sezonas sacīkstes. Kur apdzīšanas festivāls, kur strauji dilstošo riepu upuri un straujās pozīciju maiņas pēdējos apļos? Hungaroring trasē mēs redzējām sacīksti, kas varētu būt tipiska pirms trijām sezonām, kad gandrīz visu izšķir stratēģija, boksu apmeklējumu skaits un spēja pareizi reaģēt uz tiešo konkurentu gājieniem. Vispirms pie vainas jau ir šaurā, lēnā, līkumotā trase, kurā ir viena ideālā trajektorija un viena apdzīšanas vieta. Šoreiz arī DRS sistēma īpaši neglāba un apdzīšanas vadošo pilotu starpā bija ļoti maz - arī komandas savu stratēģiju būvēja uz boksu apmeklējumu rēķina. Otrs iemesls nenoliedzami ir riepas, kuras sezonas pirmajā daļā nodrošināja mums tik tīkamo haosu sacīkstēs un pilotu snieguma ievērojamās atšķirības. Apdzīšanas festivāls nebūs mūžīgs, un sezonas gaitā komandas pamazām atminēs Pirelli riepu noslēpumus. Pēc desmit posmiem savāktie dati par riepu uzvedību ļauj vadošajām komandām krietni precīzāk prognozēt to snieguma un izturības korelāciju un tādējādi izvairīties no rupjām kļūdām. Atlikušajā sezonas daļā sacīkstes kļūs nedaudz prognozējamākas, bet noteikti ne garlaicīgākas!