Lai pieslēgtos, vairs nav jāslēdz līgums ar VID, bet kļūt par EDS lietotāju var, izmantojot portāla www.latvija.lv piedāvātos autentifikācijas līdzekļus (internetbankas lietotājvārdu un paroli), Pilsonības un migrācijas pārvaldes izsniegto eID viedkarti vai VAS Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs izsniegto elektronisko paraksta viedkarti (e-parakstu).Ģenerāldirektore stāsta, ka VID atteikušies arī no elektroniskā paraksta_ _EDS iesniegtajām deklerācijām, tagad juridisks spēks būs arī bez rekvizīta paraksts. Vēl uzlabota arī nodokļu maksātāju pārstāvniecības tiesību piešķiršanas un anulēšanas automatizēšana._ _EDS pieejamība nu ir arī mobilajā aplikācijā, kā arī pašas EDS mājaslapā veikta vispārēja uzlabošana – jauns EDS dizains, sadaļu strukturējums, uzlabota lietojamība, nodalītas fizisko personu un juridisko personu piekļuves vietnes. Savukārt no ceturtdienas, 24.jūlija, tiek samazināts nodokļu maksātāju un struktūrvienību reģistrācijas laiks. Tas nozīmē, ka VID, saņemot personas pieteikumu nodokļu maksātāja reģistrācijai vai nodokļu maksātāja struktūrvienības reģistrācijai, minēto personu vai nodokļu maksātāja struktūrvienību triju darba dienu laikā pēc pieteikuma saņemšanas reģistrēs VID Nodokļu maksātāju reģistrā (kas līdz šim bija piecas un desmit dienas).Lai nodrošinātu nodokļu maksātāju vēl kvalitatīvāku un savlaicīgāku apkalpošanu, VID ir izveidojis vienotu zvanu centru Talejas ielā 1 (VID ēkas adrese), kura tālruņa numurs ir 67120000.
VID mainīs klientu apkalpošanas sistēmu
Valsts ieņēmumu dienests (VID), sākot pilntiesīgi strādāt jaunajā ēkā, mainīs arī līdz šim brīdim esošo sistēmu klientu apkalpošanā, tādejādi samazinot arī administratīvo slogu, portālu Diena.lv informēja VID ģenerāldirektore Ināra Pētersone.No pirmdienas, 21.jūlija nodokļu maksātāju reģistrācijas apliecības (tajā skaitā struktūrvienību reģistrācijas apliecības) ir pieejamas elektroniskās deklarēšanas sistēmā (EDS).
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.