Trešdaļa bērnu cieš no emocionālās pārslodzes, kas apgrūtina spēju iesaistīties mācību procesā. Pandēmijas laikā situācija saasinājusies, to pierāda arī pētījumi. Satraukti ir arī skolu vadītāji: skolas nodarbojas ar skolēnu psihoemocionālo ugunsgrēku dzēšanu, tāpēc vienotiem spēkiem jāpalīdz ar to tikt galā.
Viens no veidiem, kas ļauj klašu audzinātājiem pietiekami ātri diagnosticēt bērnu pārslodzi un citas grūtības, kā arī piedāvā risinājumus, kā tās novērst, ir digitālais atbalsta rīks EMU:Skola. Nozarē strādājošie un eksperti gan to vērtē neviennozīmīgi un norāda rīka vājajām vietām.
Visu rakstu lasiet avīzes Diena piektdienas, 12. novembra, numurā! Ja vēlaties laikraksta saturu turpmāk lasīt drukātā formātā, to iespējams abonēt ŠEIT!