Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) nācis klajā ar paziņojumu, ka tūrisma operatoram Fisom ir likviditātes problēmas un tas nespēj pilnībā vai daļēji pildīt savas saistības un sniegt kompleksos tūrisma pakalpojumus.
Precīza instrukcija
PTAC aicina ceļotājus, kuru saistības Fisom nespēj pilnībā pildīt (ja ceļojums netika sākts) vai daļēji pildīt (gadījumos, kad ceļojums tika pārtraukts), viena mēneša laikā pēc šī paziņojuma publicēšanas – līdz šā gada 16. septembrim (ieskaitot) – iesniegt PTAC iesniegumu par visu to maksājumu atmaksāšanu, ko ceļotājs veicis vai kas veikti ceļotāja vārdā, vai naudas summas daļu (ja ceļojums ticis pārtraukts). Šis aicinājums attiecas arī uz tiem patērētājiem, kuri līdz šī paziņojuma publicēšanai jau ir iesnieguši PTAC iesniegumu ar lūgumu palīdzēt risināt strīdu ar šo pakalpojuma sniedzēju.
PTAC paskaidro, ka tiesības uz samaksātās naudas atmaksu, ja plānotais ceļojums netika sākts, vai samaksātās naudas daļu, ja ceļojums tika pārtraukts, ir tikai tiem ceļotājiem, kuri noslēdza līgumu par kompleksu tūrisma pakalpojumu, un ciktāl attiecīgie tūrisma pakalpojumi nav sniegti vai pārtraukti tūrisma operatora likviditātes problēmu dēļ. Uz nodrošinājuma sniegto aizsardzību neattiecas ceļotāja vai tā ģimenes locekļu zaudējumu prasības, morālais kaitējums, prasījumi par kvalitātes trūkumu, maksājumi par apdrošināšanu, ceļotāja vai tā ģimenes locekļu papildu izdevumi u. tml.
Visu rakstu lasiet avīzes Diena piektdienas, 16. augusta, numurā! Ja vēlaties laikraksta saturu turpmāk lasīt drukātā formātā, to iespējams abonēt klikšķinot šeit!
Raksta cena: €1.00