Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +5 °C
Apmācies
Trešdiena, 27. novembris
Lauris, Norberts

Inovācija vai jomas graušana

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
klients
k
Par gadījuma rakstura cilvēku darbošanos pārvadājumu nozarē nepriecāšos. Man nav zināms, kādus bezmaksas labumus varu dabūt viņu mājas lapā un., lai gan regulāri piestaigāju uz pasaulē niknāko adware slakteru forumu un arī pats šo to protu, vēl neuzskatu sevi par tādu profesionāli, lai lieku reizi riskētu. Man nav zināms gadījuma vedēja dzīves veids un braukšanas paradumi, var būt žūpa, narkomāns, slikts braucējs, vienkārši nebūt garastāvoklī. Jā, es varu uzrakstīt par viņu sliktu atsauksmi. Bet pastāv ari iespēja, ka sliktu atsauksmi uzrakstīs man pašam uz pieminekļa. Man nav zināms gadījuma kompānijas sastāvs un raksturs, var būt bandīti. Ar vienu bandītu kaut kā tikšu galā, bet ja viņi ir trīs un sāk ar to, ka no aizmugures profesionāli uzmet kaklā trosīti? Neesmu arī tāds morāls kroplis, lai lepotos ar to, ka apzogu valsti. Viss kopā runā par labu taksometriem un par sliktu gadījuma rakstura vedējiem.
vecis
v
kaut tik nebūtu konkurences! mēs pret visu jauno - pasažieris mums ir naudas mašīna.sen jau izmantoju privātus pārvadātājus - 5x lētāk nu tad ""valdība"" ļaujiet viņiem legāli strādāt par 3x lētākām cenām.
tātad noskaidrosim
t
no kurienes var rasties 3 reizes lētākas cenas? Autiņa uzturēšana un degviela maksā tikpat. Ūberbraucējs nav arī pats sev ienaidnieks un savu algu neaizmirsīs. Atliek krāpšanās ar licencēm un nodokļiem, bet ari tur varētu nesanākt 3x lētāk!
  • 0
  • 0
krāpniekiem jāsēž cietumā
k
Par 3x zemākām cenām, bandīteli, nozīmē saņemt 3x mazākus ienākumus un vel apzagt pašam sevi, jo tad, kad tu, bandīteli, vecumā ubagosi, vainīgi būs visi citi, bet ne tu pats!
  • 0
  • 0
taksisti mums ir ar milzigu aizmugu
t
un jaunais pasākums varetu stipri graut viņu finanses. jā pateretājiem butu labāk bet naudas kāsejiem tas nepatīk. atceros gadus atpakaļ viens paziņa gribeja kā taksists piepelnities, pēc 2 dienām projekts beidzās, kas notika, kur notika, ka tik fiksi pārdomāja, nesaka lidz šai dienai, bet visiem tāpat skaidrs ka uzrāvās uz jomas regulētājiem un ne jau valsts sektora, bet "privātajiem"
spītnieciņam
s
nu ja atceramies ka tad, kad tev vairs nav ko teikt, būs labāk, ja tu nestrīdēsies par neko... :D
  • 0
  • 0
patērētājam
p
nu ja atceras ka par taksistu strādāja ari nodzeries aktieris, nu jau nelaiķis, tad nespēju sačamdit to tevis slaveto drošibu kaut izstiepies
  • 0
  • 0
patērētājs
p
Nekas man nebūtu labāk! Ar taksi brauzu dažas reizes gadā, vienmer darīšanās un neesmu gatavs uzticēt savu veselību un dzīvību nezināmam braucējam, kurš pārstāv nav zināms ko. Un vēl. Kurš teica, ka mašīnā tiešām sēž gadījuma rakstura kompānija, nevis organizēta banda, kas aplaupa lētticīgos?
  • 0
  • 1
HC
H
Taksitiem ir jāņem vērā viena fundamentala lieta - cilveki, kas ir kopābraukšanas lietotāji, nav viņu klienti un nebūs. Tie ir cilveki ar pavisam citu vajadzību un iespēju kopu. Tas ir pilnīgi normāli, ja es pasaku, ka, teiksim, trēšdien 16:45 braukšu no Rīgas uz Ludzu, un par kādu trešdaļu degvielas izdevumu varu paķert vel kādu braukt gribetāju. Un nav jātaisa traģēdija no tā, ka man līdzbraucējs palūdz viņu uzņemt, teiksim Mežciemā, un izlaist pie Rēzeknes robežas. Un jāsaprot arī tas, ka ja es sataisīšu "mēslus" tad līdzbraucējs iedos sliktu atsauksmi un turpmāk es varēšu vizināties viens. Tieši tāpat kā nav jāfilonē par nodokļiem. Šī darbība vairāk naudas LV budžetā neradīs, jo šo "ietaupījumu" tāpat būs jāiztērē par kaut ko , kas aplikts ar PVN un visu pārējo. Netiešie izdevumi Valstij!, lai panaktu nodokļu iekasēšanu no šāda kopābraukšanas pasākuma, būs daudz lielāki kā ieguvums.
fundamentālais lietotājs
f
Piemēriņš bandītelim neizdevies. Uz citu rajonu cilveks, kam nav sava autiņa, visticamāk brauks ar sabiedrisko. Lētāk. Un bandītelim trollim jāsaprot, ka cilvēks, kas gatavs braukt ar sabiedrisko, ir gatavs arī ar sabiedrisko līdz autoostai tikt. Notācijas par traģēdijām bandītelis varēs lasīt pats sev, kad vecumdienās ubagos.
  • 0
  • 1
fundamentālais lietotājs
f
Un ir pilnīgi normāli, ka tu aizbrauc viens, jo nevarēji atrast līdzbraucēju, vai meklēdamies notērē vairāk nekā panēmi no viņa par benzīnu. Nav jātaisa traģēdija, ir jāpadomā, vai ir vērts sēsties mašīnā pie cilvēka, lura braukšanas stils un paradumi nav zināmi, var būt narkomāns, alkonauts, abi kopā vai vienkārši braukt pa japāņu modei, herovato kakto. Par atsauksmēm bandītelis, kurs ir spējīgs kvekšķēt pretī likumam (paziņojot, ka nodokļus nemaksās, jo ir principiāls krāpnieks) visticamāk nošķaudīsies. Un vispār, kas ir vieglāk, piezvanīt dispečeram un iznākt uz ielas vai rakties netā un ielādēt potenciāli bīstamas programmas (VISAS nezināmas programmas ir potenciāli bīstamas) un meklēt vadītāju un vel informāciju un atsauksmes par viņu? Tā ka bandīteļiem jāsēž cietumā!
  • 0
  • 2
Jens Z
J
Kārtējais globalizācijas izkropļojums un LV ierēdniecības pakalpojums ārvalstniekiem, ar mērki iznīcināt vietējos pakalpojumu sniedzējus. Noželojami un brutāli.
Jens Z
J
Jūsu histērija liecina par to, ka man komentārs trāpījis naglai uz galvas, vai ne?
  • 0
  • 0
otrādi
o
Kārtējais idiotpļurkstiens no bēbīša jeniņa!
  • 0
  • 0
moins
m
.."saskaņā ar Rīgas domes Satiksmes departamenta datiem 2014.gadā Rīgā bija 2,58 taksometri uz 1000 iedzīvotājiem"... un tad taču vēl ir nelegālie pārvadātāji. Tie Latvijas iedzīvotāji BRAUC AR TAKŠIEM KĀ T R A K I... :)
un tagad par ''kopbraukšanu''
u
Ja kopā braukšana ir neregulāra un cilvēki vienkārši ''samet naudu benzīnam'', bet nevienam braucējam pārvadājumi nav maizes darbs, tā ir kopbraukšana.Ja brauc ģimene, tad arī. Neviens taču neprasīs vīram reģistrēties kā privātajam taksistam un izrakstīt sievai čeku par braucienu pie radiem vai uz veikalu. BET. Tikko jūs pārvadājat cilvēkus regulāri un darāt to kā darbu, jums ir jāievēro visas prasības, kas ir obligātas strādājošajiem. Vēl atliek noskaidrot, kas tas tāds par ūberkantori un kas viņiem par vietni. Jebkura vietne ir jāizveido, jāuztur, jāsargā no hakeriem, jāpapildina utt. utt. Tātad kāds strādā. Tātad tas ir uzņēmums, no kura jāprasa tas pats, kas no citiem uzņēmumiem, nodokļu pārskati, reģistracija, licences utt.
nē nu protams
n
Gudrais vienmer pāries uz saukāšanos, kad argumenti beigušies!
  • 0
  • 0
Derglis
D
Muļķis vinemēr atradīs iemeslu...
  • 1
  • 1
nē nu protams
n
izspiedējvīrusu ''Honkongas ūdens policija nobloķēja jūsu datoru, jo tajā, iespējams, atrodas zoofiliju un terorismu veicinoši materiāli'' es no viņiem, visticamāk, nedabūšu. Bet pārīti ''adware'' tipa draņķīšu - noteikti. Arī pati aplikacija var būt vāji maskēts ''adware'', nebūs pirmā, ko redzu.
  • 0
  • 1
un tagad par kiberdrošību
u
Ugu. Nu tik būs, nu tik vēršu vaļā katru nepazīstamu lapu, bet pēc tam nedēļu karošu ar draņkprogrammām, ko ņem tikai antivīrusu baterija skaitā ne mazāk par 5 antivīrusiem un ari tad bez garantijas. Tā ka jautājums paliek spēkā.
  • 0
  • 2
Derglis
D
Protams, "apliecināji" - ne jau es par sevi to :)
  • 0
  • 1
Derglis
D
Pirmajā rindkopā apliecināju sevi kā puslīdz prātīgu cilvēku. Otrajā izgāzies pilnībā. Nekas nav vienkāršāk, kā atvērt uber.com un noskaidrot.
  • 2
  • 1
Arnolds
A
Pie katras no šīm firmām vajadzēja pievienot nomaksāto nodokļu apjomus par pagājušo gadu. Tad būtu uzreiz redzams kas ir kas.
ūberkrāpšanas shēma
ū
Cilvēks, kuram ir savs personiskais auto, arī šodien neņem taksi, bet brauc ar savu. Atliek noskaidrot, ko darīt tādam, kam sava auto nav vai jādodas ceļojumā, kurš sākas no lidostas un kur autiņu nevarēs paņemt līdzi tapēc, ka nevarēs?
ūberkrāpšanas shēma
ū
Šodiena no kādreizdienas atšķiras tikai ar to, ka kādreiz bija specialitāte konveijera strādnieks, bet tagad ir inženieris, programmētajs, vīrusu slakteris. Tāpat kā agrāko laiku strādnieki,viņi izpilda pienākumus, saņem algu un maksā nodokļus. Sašutums ir par nodokļu nemaksašanu, ne jau par to, ka mainās autiņu markas.
autopilots
a
... un pēc 10 gadiem takšu šoferīšiem būs vēl lielāks pārsteigums, kad auto jau brauks paši bez šofera un šie nesapratīs, kāpēc pie viņiem neviens nekāpj iekšā "vecajā fordā".
Skarbais
S
Ļaudis, laiks iet uz priekšu un lietu kārtība mainās un arī šai "taksīšu" nozarei ir savs sākums un savas beigas. Kādreiz arī fabriku strādnieki protestēja pret konveijeru ieviešanu... sašutums - tā ir tikai normāla reakcija, bet skaidrs, ka šādā formā šī nozare un šis bizness mūžīgi nepastāvēs šā kā tā. :)
aplikators
a
Ielādēt katrai vajadzībai savu aplikāciju ir ķēpiski, vieta ierīcē arī ierobežota un kur rakstīts, ka es kopā ar kārtējo wunderaplikāciju neielādēju ari nevēlamas programmas?

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Briest eksāmenu reforma

Centralizēto eksāmenu kārtību vēlas pārskatīt, šoreiz – samazinot to skaitu.

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas