Lai ar savu produkciju nokļūtu lielveikalu plauktos, uzņēmumam neatkarīgi no jaudas un apgrozījuma uz pārrunām ir jāiet ar gatavu piedāvājumu. Tātad – ir jāizpilda savs mājasdarbs, skaidri definējot, kāds būs segments un pircēji, jābūt skaidriem visiem jautājumiem un atbildēm uz tiem. Pat ja produkts ir "pusgatavs", par to ir jārunā, ir jāprezentē savas inovācijas, jo var izrādīties, ka ideja nemaz tik inovatīva nav, bet varbūt kāds uzdos pāris jautājumu, kas aizvedīs vēl pavisam citā virzienā. Kritiku labāk saņemt, pirms esi ielicis produktu paciņā. Svarīgi ir kritiku pārvērst risinājumā, kas pievieno produktam vērtību.
Latvijas pārtikas ražotājiem ir lielisks potenciāls, taču ir jāmāk to gudri izmantot. Ir divi ceļi, kā atrast savu vietu starptautiskajā tirgū. Viens variants ir izpētīt, ko ražo citi, piedāvāt labāku cenu un lēnām iespraukties starp konkurentiem.
Visu interviju lasiet avīzes Diena otrdienas, 28. septembra, numurā! Ja vēlaties laikraksta saturu turpmāk lasīt drukātā formātā, to iespējams abonēt ŠEIT!