"Rimi Latvia" valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais norāda, ka septembrī, kad tika sākta šī programma, "Rimi" samazināja un līdz gada beigām fiksēja cenas 100 populārākajiem produktiem dažādās kategorijās, pamatā fokusējoties uz pārtikas precēm, taču tika iekļautas arī pirmās nepieciešamības higiēnas preces un preces bērniem.
"Šobrīd esam apkopojuši mūsu pircēju un darbinieku atsauksmes, kādus produktus vēl vajadzētu iekļaut šajā programmā, un esam papildinājuši fiksētas cenas sortimentu ar iecienītiem piena produktiem, konditorejas izstrādājumiem, sulām, kafijas dzērieniem, kā arī higiēnas precēm," pauž Turlais.
Jau ziņots, ka "Rimi" minēto programmu ieviesa 2022.gada septembra sākumā.
"Rimi Latvia" pagājušajā gadā strādāja ar 1,015 miljardu eiro apgrozījumu, kas ir par 7,3% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 20,8% un bija 36,745 miljoni eiro.
Kompānija "Rimi Latvia" reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas "Rimi Baltic".