Viņš skaidro, ka rezultātā Rīgā vien četras reizes palielināšoties nodokļu iemaksas valsts budžetā, līdz ar to papildus klāt nākšot pieci miljoni eiro gadā.
Taksometru nozares tirgus dalībnieki, kas pārstāv vairāk nekā 90% nozares, vienojušies, ka taksometru nodoklis būtu jāmaksā avansā un tikai tad tiktu izsniegtas licences. Maksa varētu būt 286 eiro mēnesī, un šī summa tad tālāk tiktu sadalīta valsts sociālajām obligātajām iemaksām un iedzīvotāju ienākumu nodoklim.
Taksometru kompānijām šie nosacījumi esot reāli izpildāmi, apgalvo uzņēmējs. Perifērijā gan maksājumi varētu būt nedaudz mazāki. Tie aprēķināti, izejot no vidējām nozares algām reģionā, ne taksometru nozarē, bet līdzīgu pakalpojumu sniedzēju sfērā, piemēram, kurjeriem. Tātad izmantoti samazinošie koeficenti, ņemot vērā darba specifiku.
Vienprātīgs nozares pārstāvju priekšlikums esot atcelt Rīgā īpašo zonu, kas ir noteikta Vecrīgai. Tas kropļojot tirgu, apgrūtinot sniegt pakalpojumu un pilnīgi bezjēdzīgi uzliekot vēl papildu slogu komersantiem, kuri pretī nesaņemot neko. "No tā nav ieguvumu ne Rīgas, ne Vecrīgas iedzīvotājam, ne arī tūristam," secina Naglis.
Tāpat panākta vienošanās, ka ar 1.jūliju būtu jāatceļ nodoklis, kas jāmaksā par uzņēmuma mašīnu, kuru izmanto privātām vajadzībām. "Ir izveidojusies paradoksāla situācija - ja vadītājs neieslēdz skaitītāju vai veic kādu citu finansiālu pārkāpumu, to nav iespējams kontrolēt. Vadītājam vienmēr ir ļoti vienkārši aizbildināties, ka braucis privātās vajadzībās. Autovadītājam līdz ar jauno normu - veikt avansa nodokļu maksājumus - nebūs iespējas izmantot dzelteno "taxi" numuru privātām vajadzībām. Kā jau minēju, licences karte tiks piešķirta tikai pēc nodokļu avansa veikšanas," uzsver Naglis.