Tāpat jautājums ir par to, vai skolēnu planšetdatori tiks glabāti skolās, vai arī bērni varēs tos ņemt mājās. Ņemot vērā, ka bērni pret savām somām bieži vien izturas nevērīgi, tehnika varētu ciest un tās būtu papildu izmaksas.
I.Mikiško kā būtisku problēmu planšetdatoru ieviešanai skolās minēja arī apstākli, ka daudzviet Latvijā joprojām nav pieejams interneta pieslēgums.
“Progress ir laba lieta, bet vajag laicīgi domāt par sekām un tehnoloģiju ieviešanas kārtību. Lai nav pēc desmit gadiem jāatzīst, ka šī ir bijusi lielākā kļūda”, sacīja I.Mikiško.
Viņa arī piebilda, ka visas iesaistītās puses ir ieinteresētas jaunu tehnoloģiju ieviešanā skolās, bet speciālistiem pa priekšu tomēr būtu jāizvērtē to ieviešanas process.