RMS vadība tam gan nepiekrīt. Līdzīgi kā atbildīgās Rīgas domes amatpersonas, arī neregulārie pārvadātāji atbalsta grozījumus likuma normās, tikai visdrīzāk atšķiras redzējums, kas un kā jāmaina.Jūtot interesi atspoguļot pārvadātāju viedokli, faktiski visu to firmu pārstāvji, kuras agrāk uz līguma pamata veica regulāros pārvadājumus Rīgā, bija atraduši iespēju apsēsties pie viena galda, arī tādu uzņēmumu vadītāji, kas savstarpēji ir strīdējušies vai pat tiesājušies. Sarunā ar Dienu piedalījās divpadsmit cilvēku, tiesa, dažādā runīguma pakāpē. AS Rīgas taksometru parks padomes priekšsēdētājs Leopolds Muižnieks atgādināja, ka iepriekšējie pārvadātāji katrs savā pilsētas daļā uzvarēja konkursā 2003. gadā, savukārt 2011. gada beigās "atsevišķi darboņi" (vārdus gan nenosaucot) no Rīgas domes Satiksmes departamenta esot piedāvājuši pārvadātājiem pašiem izstrādāt jauna nolikuma projektu. Tomēr vēlāk ir parādījies cits nolikums, kura prasības pārvadātāji faktiski nevarēja izpildīt. Pārvadātāji joprojām uzskata, ka iepirkuma konkursa nolikums ir rakstīts vienam konkrētam uzņēmumam - RMS, kas arī uzvarēja, taču tagad nespēj tikt galā ar plānoto pārvadājumu apjomu. Raksturojot neregulāro pārvadātāju darbību, RMS vadītājs Vitālijs Komars iepriekš minēja apzinātu kaitniecību, piemēram, braukšanu tieši pa priekšu RMS autobusiem, "nosmeļot" pasažierus. Viņa konkurenti to noraida, uzsverot, ka RMS nav spējīgs nodrošināt reisus vajadzīgajā daudzumā. "Kamēr uz Ziepniekkalnu brauca SIA Centība N, bija 13 mašīnu, bet RMS atstāja četras. Tas ir septiņu kilometru maršruts, kurā pašlaik brauc četras RMS mašīnas un sešas Eko Bus mašīnas. Kurš kuram brauc pa priekšu?" jautā SIA Centība N valdes priekšsēdētāja Jeļena Cvetanoviča. L.Muižnieks uzsver - ja atbilstoši līgumam par visu reisu pārņemšanu 4.septembrī Rīgā paliktu kursēt tikai RMS transports, iestātos haoss, jo vajadzīgie 200 mikroautobusi netiktu nodrošināti. To gan Dienai iepriekš nenoliedza pats V.Komars, attaisnojoties ar neregulāro pārvadātāju dēļ neiegūto peļņu. SIA Eko Bus jurists Māris Putāns pat uzskata - konstatējot, ka septembra sākumā RMS nav nodrošinājusi konkursā minēto reisu skaitu, pret uzņēmumu var celt prasību par konkursa nolikuma neievērošanu. Visu rakstu lasiet piektdienas Dienā!
Neregulārie pārvadātāji: Cilvēki lūdz, lai braucam
Rīgas ielās turpinās klusa cīņa starp SIA Rīgas
mikroautobusu satiksme (RMS), kas uzvarēja iepirkuma konkursā
un ieguva monopoltiesības uz pasažieru pārvadājumiem
mikroautobusos, un līdzšinējiem pārvadātājiem. Liela daļa firmu,
kas agrāk brauca konkrētos maršrutos, tagad turpina strādāt kā
neregulārie pārvadātāji un uzsver, ka dara to likumīgi.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.