“Televizori ir viena no visstraujāk augošajām preču kategorijām mūsu e-veikalā un vidējā summa, par kādu televizori tiek iegādāti, ir 435 eiro. Mūsu dati liecina, ka 94% klientu televizorus iegādājas uz nomaksu, lielākajā daļā gadījumu izvēloties 24 mēnešu apmaksas termiņu,” stāsta “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Nākotnē ir plāns mūsu e-veikalu papildināt arī ar citām elektronikas preču kategorijām, tādēļ šogad investēsim aptuveni 100 000 eiro e-veikala tehnoloģiskajā attīstībā, lai nodrošinātu vēl kvalitatīvāku klientu apkalpošanu digitālajā vidē.”
Uzņēmumā atzīst, ka pārliecinoši populārākie televizoru zīmoli šobrīd ir “Samsung” un “LG”.
“Raugoties uz citām preču kategorijām, visstraujāk šobrīd aug spēļu konsoļu un to aksesuāru pārdošanas apjomi. Mēs arī redzam, ka šajā nišā ir liels izaugsmes potenciāls,” atzīt R.Rosts.