Šāds paziņojums izplatīts pēc tam, kad autoražotāja akciju cena trešdien piedzīvoja strauju kritumu saistībā ar ziņām, ka uzņēmums varētu būt izmantojis nepiemērotas testēšanas metodes.
"Jebkāda veida pārkāpumi, tostarp manipulēšana ar degvielas ekonomijas datiem, nav atklāti," norāda Suzuki . "Atsevišķas neatbilstības atklātas automašīnu kaitīgo izmešu un degvielas ekonomijas testēšanas procesos attiecībā uz testēšanas metodi, ko pieprasa valdība un ko izmantojis Suzuki."
Ietekmēti 16 modeļi un aptuveni divi miljoni automašīnu, taču šī problēma neskar ārpus Japānas pārdotos automobiļus, vēsta uzņēmums.
Suzuki paskaidroja, ka neatbilstošas testēšanas metodes izmantojis kopš 2010.gada.
Šīs ziņas atklātībā nonākušas laikā, kad Japānas Mitsubishi Motors Corp. atzinies nepiemērotas degvielas ekonomijas testēšanas metodes izmantošanā un Vācijas Volkswagen saskāries ar globāla mēroga kaitīgo izmešu datu falsificēšanas skandālu.
Japānas Transporta ministrija izdevusi rīkojumu valsts autoražotājiem pārbaudīt to atbilstību valdības noteiktajām testēšanas metodēm pēc tam, kad Mitsubishi pagājušajā mēnesī atzinās, ka tas gadiem izmantojis nepiemērotu degvielas ekonomijas testēšanas metodi un pagaidām nenosaukti darbinieki manipulējuši ar datiem, lai padarītu atsevišķu automašīnu degvielas patēriņu krietni taupīgāku, nekā tas ir patiesībā.