Budapeštā izvietotajos plakātos, kas reklamē jauno politiku, redzams laimīgs pāris - vīrietis apskāvis sievieti. Tomēr nepagāja ilgs laiks, līdz interneta plašumu pārzinātāji abus personāžus atpazina - izrādās, ka šis pāris vislabāk zināms pavisam citas bildes dēļ, kaut foto acīmredzami tapis fotoaģentūras vajadzībām vienā un tajā pašā fotosesijā, jo abu bildes varoņu apģērbs ir identisks abos attēlos.
Proti, internetā ik pa laikam dažādu notikumu kontekstā klejo bilde ar "ģimenisko pārīti" jau pavisam citā dzīves situācijā - puisis kārīgi un neslēpti met acis uz citu meiteni, kamēr viņa dzīvesbiedre par to pauž acīmredzamu sašutumu.
Tādējādi, kā norāda vērīgie interneta lietotāji, Ungārijas valdība ģimenes atbalsta politikas reklamēšanai no aģentūrās pieejamajiem bilžu miljoniem ar laimīgiem pārīšiem neviļus izvēlējusies tieši to, kas internetā plaši pazīstams ar pavisam citu vēstījumu - ne pārāk stabilām attiecībām.
Twitter lietotāja Valērija Hopkinsa norāda, ka "laimīgais pārītis internetā jau ir slavens... bet ne ar to, ka būtu neprātīgi iemīlējušies."
The happy couple gracing the Hungarian government’s campaign advertising its new family policy is already famous on the internet...and not for being madly in love. pic.twitter.com/wBljm6eiF7
— Valerie Hopkins (@VALERIEin140) March 13, 2019
BBC raksta, ka bildes ar šo pārīti ir uzņēmis fotogrāfs Antonio Giljēms, un tās ir nopērkamas populārajā ilustratīvo attēlu krātuvē Shutterstock.
Konkrētais attēls regulāri tiek izmantots interneta jokos visdažādākajos kontekstos, tostarp arī ironizējot par aktuālajiem notikumiem politikā, piemēram, Brexit procesu.
Ezis
ļuļa
Oxi