Prasībā tiesai lasāms, ka gan logo, gan nosaukums Wu-Tang Clan jau kopš grupas dibināšanas pagājušā gadsimta 90. gadu sākumā ir pazīstams zīmols, kas nepārprotami asociējas ar konkrēto mūzikas grupu, savukārt Woof-Tang Clan mēģinājumi šo nosaukumu padarīt par preču zīmi pārkāpj grupas zīmola autortiesības, ziņo The Guardian.
Uzņēmuma, kas Manhetenā piedāvā izvest pastaigā suni, kamēr īpašnieks pats to nevar izdarīt, vai arī dzīvnieku vienkārši pieskatīt, dibinātājs zinot par prasību tiesā, un norādījis: "Esmu (grupas) fans. Mēs vedam pastaigās suņus. Man šķita, ka tā būs laba ideja."
Woof-Tang Clan savā mājaslapā arī tirgoja T-kreklus ar apdruku, kur suņi iemontēti zināmu repa un hiphopa albumu vāciņu attēlos, taču nu pēc tiesā iesniegtās prasības šie produkti no mājaslapas izņemti.