Ventspils venti ieguva festivāla Grand Prix, uzvarēja tautas balsojumā, kā arī saņēma zelta ordeni integrēto kampaņu kategorijā, informēja pilsētas mārketinga nodaļa.
Ventu kampaņu īstenoja Ventspils pašvaldība sadarbībā ar aģentūru DDB Worldwide Latvia.
Kā pavēstīja pilsētas pārstāvji, kampaņas sākuma periodā ventus jau izmantojuši 27 tūkstoši cilvēku no 18 valstīm. Vistālāko ceļu uz Ventspili mērojuši un ventus saņēmējuši tūristi no Filipīnām, ASV un Ķīnas.
Kā zināms, pilsēta gada nogalē laida klajā savas naudas zīmes jeb ventus, kas faktiski ļauj iegūt atlaides dažādos pilsētas uzņēmumos. Šobrīd ar ventiem iespējams norēķināties jau 48 uzņēmumos – galvenokārt aktīvās atpūtas un izklaides vietās, tūrisma objektos un kafejnīcās.
Pilsēta apgrozībā laidusi jau gandrīz 9 miljonus ventu. No 2011.gada decembra ventus iespējams nopelnīt, reģistrējoties un izpildot dažādus uzdevumus Ventspils virtuālajā vēstniecībā www.visitventspils.com.