Režisores Vijas Blūzmas iestudējumā tapušas daudzas izrādes mazākajiem skatītājiem, tādēļ viņai labi pazīstama šī publika un tās intereses.
„Šāda vecuma auditorija taču ir unikāla! Vēl "tīra" savā uztverē..., tādēļ man arī likās, ka vairāk jāpiedomā pie katras skaņas rakstura un izmantojamā instrumenta, „stāsta komponists, atklājot, ka gandrīz viss mūzikas materiāls ir iespēlēts ar "dzīvajiem" instrumentiem - klavierēm, ģitārām, perkusijām, vijolēm, sintezatoru un bērnu rotaļu metalofonu, tikai nedaudz to papildinot ar kompjūtera radītām skaņām,“ atklāja izrādes komponists Uģis Vītiņš.
„Kā tas viss no malas izklausās, lai vērtē skatītāji.... Pats es jauko aktierdarbu vēl esmu redzējis tikai skices līmenī, un ar nepacietību gaidu, kad tas būs ar tērpiem un gaismām. Tiešām tas vienmēr ir fascinējošs brīdis! Un ļoti ceru, ka visas režisores brīnišķīgās idejas varēs arī īstenot tehniski un materiāli. Tas varētu izskatīties iespaidīgi, un bērni būs sajūsmā,” sacīja komponists.
Māras Cielēnas dzejoļi vēsta par bērniem un vecākiem pazīstamām ikdienas situācijām un rosina rotaļīgā veidā tik galā gan ar slapjiem cimdiem un pazaudētām šallēm, gan ar netīrām mutēm un citiem līdzīgiem gadījumiem. Tie veiksmīgi apvieno dzeju un sadzīvi. Tie ir īsi, viegli uztverami un emocionāli – ļoti piemēroti gan bērnu valodas attīstīšanai, gan priekšā lasīšanai pirms miega.