Kolekcija tapusi ciešā sadarbībā ar interjera dizaineri Estē Stenliju, intervijā žurnālam Elle Décor atklājis mūziķis. „HomeMint, apvienojot manu mīlestību uz interjera dizainu un inovāciju kaislību, ir kļuvusi par personisku mājas priekšmetu kolekciju. Mājai jābūt iedvesmojošai, un tai ir jāatspoguļo tevi,“ pārliecināts ir mūziķis.
Par kolekcijas galvenajiem iedvesmas avotiem kļuvusi Eiropa un tās arhitektūra, Parīzes tirdziņi, kā arī tādu mākslinieku kā Axel Vervoordt un Christian Liaigre darbi.
Dž.Timberleiks uzsvēris, veidojot kolekciju, viņš domājis arī par to, lai tās cena galarezultātā nebūtu ārkārtīgi liela. „Tev nav jāiztērē visa nauda kontā, lai izveidotu brīnisķīgu, taču reizē arī komfortablu un uzticamu mājvietu,“ žurnālam atzinis dziedātājs.
Jāpiebilst, ka pēdējos gados Dž.Timberleiks arvien vairāk ir pievērsies uzņēmējdarbībai – 2005.gadā viņš radījis apģērbu kolekciju Trace Ayala, bet 2009.gadā - jaunu alkoholisku dzērienu 901 Silver Tequila. Viņš ir arī interneta vietnes Myspace un uzņēmuma Callaway Golf radošais direktors.