Pāra ienākumi zīmīgo slieksni sasnieguši, pateicoties Bejonsē veiksmīgajiem projektiem – koncerttūrei Mrs.Carter Show, noslēgtajiem sadarbības līgumiem ar Pepsi un apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmumu H&M.
Saskaņā ar IBT, dziedātāja ar tikko ieskandināto pasaules koncerttūri nopelnīšot ap 116 miljonus ASV dolāru. Turklāt arī ar H&M noslēgtā līguma summa esot rakstāma ar septiņiem cipariem.
Kā zināms, Bejonsē savas muzikālās karjeras laikā, tostarp uzstājoties kopā ar grupu Destiny's Child, ir saņēmusi 17 Grammy balvas un pārdevusi 75 miljonus ierakstu visā pasaulē.
Finansiāli veiksmīgi projekti bijuši arī pašam 43 gadus vecajam Jay-Z. 2007.gadā viņš pārdevis apģērbu līniju Rocawear par 204 miljoniem ASV dolāru un gadu pēcāk parakstījis vienošanos ar ierakstu kompāniju un koncertu rīkotājiem Live Nation par 150 miljoniem ASV dolāru. Jay-Z pieder arī basketbola komandas New Jersey Nets akcijas, viņš ir naktskluba 40/40 līdzīpašnieks. Reperis visā pasaulē ir pārdevis aptuveni 50 miljonus albumu, kā arī saņēmis 17 Grammy balvas.
Kā izdevumam The Sun norādīja pāra draugs, Jay-Z šobrīd apsverot iespēju iegādāties savā īpašumā kādu salu. Daļēji pirkums iecerēts par godu Jay-Z un Bejonsē piecu gadu laulības jubilejai, salu pāris vēloties pirkt arī tāpēc, ka slavas dēļ viņiem esot grūtāk iziet sabiedrībā un “darīt ikdienišķas lietas, piemēram, iet uz pludmali kopā ar Blū (meitu – red.)”. Privātīpašumā esoša sala ļautu viņiem kvalitatīvāk pavadīt laiku, neņemot talkā no pārāk daudz darbinieku un lielu apsardzi, atzina pāra draugs.
Bejonsē un Jay-Z apprecējās 2008.gadā, bet pērn viņiem piedzima meita Blū Aivija Kārtere. Izdevums Forbes pērn mūziķus atzina par vislabāk pelnošo slavenību pāri.