Kosmētikas ražotāja Dove veiktajā aptaujā par "iedvesmojošāko skaistuli" tika atzīta Kembridžas hercogiene Ketrina Midltone. No viņas nedaudz atpaliek britu televīzijas seja Hollija Viloubija un aktrise Keita Vinsleta.
Vairāk nekā trīs ceturtdaļas no 1000 aptaujātajām britu sievietēm pauda, ka vēlētos skaistumkopšanas produktu reklāmās un slavenību starpā redzēt vairāk "īstu sieviešu".
Aptaujā noskaidrots, ka 27 procenti sieviešu pašas rada vislielāko spiedienu būt skaistām. Tā rezultātā tikai 13 procenti aptaujāto uzskata, ka ir pievilcīgas.
Sabiedrība piespiež katru piekto sievieti uztraukties par savu ārieni, savukārt mediji ir trešais lielākais neapmierinātības cēlonis, jo tie visvairāk ietekmē 13 procentus sieviešu.
Turklāt katra ceturtā sieviete nespēj atcerēties, kad pēdējoreiz saņēmusi komplimentu, kas viņai licis justies skaistai.
72 procentiem aptaujāto sieviešu pašpārliecinātību dod mīlestība, un vairāk nekā puse sieviešu uzskata, ka spēcīgas attiecības vai laulība uzlabo viņu pašvērtējumu. 35 procentus aptaujāto uzmundrina pievilcīgs spoguļattēls, savukārt 33 procentus - būšana labā fiziskā formā. 31 procents sieviešu jūtas pašpārliecinātas, kad pastiprināti rūpējas par sevi.
Aptauja parādīja, ka vecums ietekmē attieksmi pret pašpārliecinātību. Tajā noskaidrots, ka sievietes, kļūstot vecākas, izsaka arvien mazāk komplimentu.
Katra piektā sieviete vecumā no 18 līdz 24 gadiem izsaka komplimentus savām draudzenēm vismaz reizi dienā, taču vecuma grupā no 55 līdz 64 gadiem to dara tikai četri procenti sieviešu.