Uzņēmumos piekoptā lietišķā stila būtiskākās sastāvdaļas – krekls ar apkaklīti un kaklasaite – varētu drīz pievienoties no ikdienas apģērba gandrīz izzudušajām cepurēm un korsetēm, liecina Lielbritānijas interneta vietnes DealJungle veiktā aptauja. Ņemot vērā radošo industriju uzplaukumu, kas šobrīd ir viens no galvenajiem modes tendenču virzītājspēkiem, vismaz trīs ceturtdaļas aptaujāto ir pārliecināti, ka "šlipses" un apkakles kā lietišķā apģērba sastāvdaļas izzudīs tuvāko 20 gadu laikā, vēsta izdevums telegraph.co.uk. Daži aptaujātie savukārt ir pārliecināti, ka kaklasaites izzudīšot jau tuvāko desmit gadu laikā, liecina DealJungle iegūtie dati.
"Tādu uzņēmumu kā Facebook un Google panākumi un ņemot vērā šo uzņēmumu augsta ranga amatpersonu ģērbšanos džinsos un sporta jakās, acīmredzami radījuši gluži vai korozijas efektu uz lietišķo apģērba stilu," pavēstījis uzņēmums DealJungle.
Pretējās domās ir stiliste Ondina Gregorika, kura apgalvo - lai arī visā pasaulē modes jomā notiek izmaiņas, biznesā vienmēr atradīsies vieta formālajam ģērbšanās stilam.
Svukārt profesionālā stila konsultante Džūlija Haine uzskata, ka pēc noteikta kaklasaites biznesa vidē atgriezīsies kā jaunums, gluži kā tāds apģērba elements kā tauriņš. "Es domāju, ka nākotnē radošās jomas pārstāvji vai atsevišķi indivīdi vēlēsies izcelties, nēsājot kaklasaiti," apgalvoja Dž.Haine.
Viņa iesaka, piemēram, banku nozarē strādājošajiem pievērsties neformālākam ģērbšanās stilam, lai pielāgotos un veidotu raportu ar klientiem, kas pārstāv "mammu un tētu" auditoriju. "Viņiem jābūt spējīgiem pielāgoties demogrāfiskajam vairākumam, ar kuriem viņi saskaras ikdienā," uzsvēra Dž.Haine.