Laika ziņas
Šodien
Daļēji saulains
Rīgā +5 °C
Daļēji saulains
Piektdiena, 15. novembris
Undīne, Leopolds, Unda

Tviterpērles: Rail Baltica apspriešana - provinciālisms un komunikācijas neparaugstunda

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
hmm
h
ECT piespriež Latvijai maksāt rekordaugstu kompensāciju - vairāk nekā vienu miljonu eiro 2014. gada 25. marts "Pēc Ministru kabineta noteikumu un speciāla likuma pieņemšanas 1998.gada 14.oktobrī Latvijas Hipotēku un zemes banka atvēra kontu uz abu iesniedzēju vārda, kurā tika ieskaitīta atlīdzība par atsavināto īpašumu, kas tika noteikta saskaņā ar īpašuma kadastrālo vērtību 1940.gadā. Perepjolkinam tika izmaksāti 8616 lati, bet Vistiņam - 548 lati." -- ECT par netaisnīgu tiesvedību Latvijai liek maksāt 5000 eiro 2014. gada 29. aprīlis -- Latvijai būs jāmaksā 11 000 eiro par privātās dzīves aizskārumu 29. aprīlis 2014 -- Gada laikā ECT pasludināti 17 spriedumi lietās pret Latviju LETA, 2014. gada 30. aprīlis "No šiem spriedumiem Eiropas Cilvēka tiesību un pamatbrīvību aizsardzības konvencijas pārkāpumi konstatēti 22 gadījumos, ..." -- Ādamsons aicina nesamazināt deputātu imunitāti, jo Latvija esot mafioza valsts 2012. gada 29. marts 14:02
momo
m
Tiek pielietota tā pati taktika kā 2002 gadā pirms ES referenduma. Visi, kuri uzdod lietišķus un konkrētus jautājumus, tiek publiski zākāti un saukāti par muļķiem, kremļa ielikteņiem, tumsoņām un tamlīdzīgi. To dara īpaši interneta izzākāšanai nolīgti cilvēki un sabiedrisko attiecību kantoru cilvēki. Viņiem par to maksā. Savukārt reikiniki nesaprot, ka ar šo voilcienu uz taizemi kopā ar cukurdupsīšiem izklaidēties aizbraukt nevarēs.
Mr.Tullamors
M
Diemžēl boļševistiskās domāšanas veids ļaužu prātos turpina dominēt. Palasot šos reinikveidīgo sajūsmas brēcienus par to, ka MUMS [dzelzceļu] vajag, citādi paliksim kautkur ārpus eiropas, bet pierīgā (Mārupē, Ķekavā, Baldonē) dzīvo vieni neizglītoti lauķi, kuri to vien pelnījuši, ka viņu nesen celtos īpašumus nolīdzina ar zemi, rodas pārliecība, ka vairums ļautiņu nekad nav lasījuši ne Satversmi, ne APL, ne teritorijas plānošanas likumus un par nenojauš par to, kādi ir tiesiskas valsts pamatprincipi. Viens no tiem - tiesiskās paļāvības princips - ar Rail Baltic projektu tiek brutāli izvarots, jo nevienā pierīgas novadā dižā sliede nav ieplānota teritorijas plānojumos rezervētajos transporta koridoros, bet gan prettiesiski šķērso dzīvojamās apbūves teritorijas, radot nesamērīgu un neattaisnojamu īpašuma tiesību aizskārumu. Atļaušos apgalvot, ka provinciālisms ir nevis uzdrīsktēšanās aizstāvēt savas tiesības (tiesības uz īpašumu, uz mājokli, uz dzīvi nepiesārņotā vidē, tiesības paļauties uz valsts pārvaldes lēmumu pastāvīgumu ut.t..), ko dara mārupieši un ķekavieši, bet gan augstprātīgā un nihilistiskā Rail bīdītāju vienīgā pareizā viedokļa uzspiešana un spriedelēšana par to, ka "Latvijas iedzīvotāji nezin, kas ir ātrgaitas dzelzceļš un kādus labumus tas mums nesīs" (sk. piem Balgaļa daiļradi).
zinu
z
variantu pret kuru nevienam nebutu iebildumu-cauri Vitenp-skai
Rq
R
Nejauciet rail Baltic tranzikoridoru unapendicitu uz lidostu no kurienes buus pieslegums Bolderajas ostai un slesera spilves plavam
jo
j
Kā parasti visur tiek pasniegts negatīvais viedoklis. Nacionālie varoņi ir mārupieši, par tiem raksta, runā, rāda it visur, jo viņi ir PRET. Tai pat laikā par sab. apspriešanu Salacgrīvā, kur bija 2 x vairāk cilvēku, pasākums notika ļoti mierīgi, par to ne vārda. Prieks, ka salacgrīvieši uz to visu skatās no pozitīvās puses un cer gūt kādu labumu, uztaisīta pat mājaslapa facebook.com stacijas atbalstam. lapai 2 dienās jau vairāk kā 500 sekotāju.
Derglis
D
Varbūt nepiekrītu tavai argumentācijai, bet ir patīkami palasīt viedoki, kas balstās argumentos, nevis vēkšķēšanā, ka viss ir slikti, viss mūs traucē un neko mums tāpēc nevajag. + kur Salacgrīvā ir dzelzceļš? Jā, kādreiz šaursliežu dzelzceļa līnija veda uz Ainažiem.
  • 1
  • 0
ahem
a
Jā, bet ir nianse - Salacgrīvai šis vilciens kaut ko dos un tur jau ir dzelzsceļš(kas tika degradēts un nestrādāja). Man, piemēram, šis vilciens radīs tikai neērtības, jo tas skar manas dzimtās puses(abas) un tur cilvēkiem no tā nekāda labuma nebūs. Tas tur neradīs jaunas darba vietas un arī to nevarēs izmantot, jo nebūs pieturas, kaut varēja pavirzīt tuvāk pilsētai, lai ir pietura. Un atgriežoties pie Salacgrīvas - ar visu to politiku ko LDz ir realizējis visu netkarības laiku, vai tiešām nebija loģiskāk izmantot esošās dzelzsceļa līnijas(kuras jau sen prasa kapitālu pārbūvi un remontēšanu) un pārveidot tās. Bez tam - arī esošie vilcieni jau ir jānomaina un izskatās, ka visi jau ir piemirsuši, ka LDz visu laiku mēģina sarunāt ar Spānijas vilciena ražotājiem par jaunu vilcienu iegādi, jo esošie jau sen bija jāmaina. Un šis ir lēmums, kas paildzinās par nākamajiem 20-30 gadiem visas pārējās Latvijas atkarību no krievu dzelzsceļa atkarības, kamēr Rail Baltica visiem pārējiem iedzīvotājiem neko nemainīs - jo braukšana šajā vilcienā izmaksās vismaz 30-50x vairāk. Mani vispār izbrīna šī tuvredzība - neviens nezin cik maksās biļetes, bet Rail Baltica vajag... jums šī MAZĀ nianse galīgi neinteresē?
  • 3
  • 1
Derglis
D
Mjā, tas liek aizdomāties, kā labā strādā mūsu prese.
  • 2
  • 0
janis viciens
j
neviens negrib protams ka caur vina maju iet vilciens , tomer kompromiss ir jaatrod. latvieshsiem kopuma ir visai jociga attieksme pret ekonomiku - mes gribam dzivot labi - bet neko nedaram lai dzivotu labi. marupi iespejams vajadzetu parcetl uz neapdzivotas salas
ahem
a
Pēc jūsu teksta spriežot, var noprast ka jums liekas, ka latvieši ir arī aprobežoti, bet tas nekas jauns nav, jo šī izteiciena autors(Krištopāns) dzīvo labi Maiami, kamēr pārējiem kas negrib dzīvot labi ir jāpaliek Latvijā... PS Man nav īsti skaidrs kas jums ar gramatikas problēmām? Tā, acīmredzmi, arī ir šķērslis uz labu dzīvošanu :D
  • 0
  • 0
Derglis
D
Ne tikai neko nedarām, bet sīvi pretojamies, ja kāds mēģina kaut ko darīt.
  • 4
  • 3
Sveicieni sievietēm 8. martā!
S
Sveicieni sievietēm 8. martā!
alberts
a
Tā ir vēlēšanās palikt indiāņu rezervātā - apgādājiet mūs ar VISU - BET - nekādus dzeslceļus.
ahem
a
Latvijas dzelzsceļš jau ir garantija tam, ka Latvija ir rezervāts - tam interesē tikai kravu pārvadājumi, jo pasažioeru pārvadāšanas neienes tik lielu naudu(un amatpersonu izteikumos tiek teikts, ka rada zaudējumus). Un arī šis Rail Baltica, acīmredzot tiek tēmēts uz kravu pārvadājumiem, kamēr iežogotie aborigēni nezinās kur tam žogam apkārt var tikt un kā... psc, mani vispār izbrīna naivums - par 1 miljardu uzbūvēt jaunu dzelzsceļa līniju plikā vietā, kas šķērso VISU Latviju(Viens Zelta tilts pār Daugavu maksāja 1 miljardu eiro), kas skar tik daudz privātos īpašumus un iedzīvotāju intereses - tur ir 2 grēki: 1. visi, kurus tas skar, tiks apmānīti un apzagti 2. īstās izmaksas neviens nezin un vēl sprauž batonus pārējiem. Vienkārši wtf?! kas notiek Latvijā?
  • 1
  • 0
nu nu
n
lai samaksā tiem mārupes iedzīvotājiem, kam jauks nost mājas pilnu tirgus cenu par īpašumu + morālo kompensāciju + pārcelšanās izdevumus. ja cilvēkiem labi samaksā, viņi vairumā gadījumi ir gatavi īpašumus pārdot, bet tak jau ne par sviestmaizi. un kā jūtas tie, kas sacēla mājas pirms gadiem 10 un uzsāka jaunu dzīvi mārupē? kuru mājas tagad taisās nolīdzināt līdz ar zemi? forši, ne? lai viņiem samaksā pēc pilnas programmas, un tad lai sūdzas, ka šie neiet prom.
  • 7
  • 4
vispirms
v
izdarija taa, lai Latvijaa vilcienus vairs nerazotu pec tam ir jaizdara taa, lai Latvijaa vairs nebutu tadu sliezu celu, pa kuriem reiz brauca vilcieni, ko razoja Latvijaa. Rail Baltica одну на всех, мы за ценой не постоим! Mans viedoklis: ja izdod naudu, tad labak meklet musdienigakas tehnologijas par sevi izsmeluso veco neekonomisko un vidi piesarnojoso dzelzcelu.
ahem->nu nu
a
Vai jums ir sapratne, ka Eiropā ir vairāki standarti. Ne tikai sliežu platuma, bet arī vagonu augstuma. Štrunts ar visiem standartiem - dzelzsceļu vajag reorganizēt, bet ja to nesāk ar Dzeltenās mājas revidēšanu, tad kāda jēga, ka tie paši purni sēž un gudri spriedelē un saņem miljonus, kamēr parastiem cilvēkiem jau daudzās Latvijas vietās nav iespējas izmantot vilcienu, kur jau sliedes pazudušas.
  • 1
  • 0
nu nu
n
savukārt mans viedoklis ir, ka vienreiz vajag atteikties no krievu standarta sliedēm un pāriet uz normālu eiropas standartu, tad varēs ļoti labi izmantot veco infrastruktūru un sliedes, un nevajadzēs visu būvēt par jaunu! bet to jau nedarīs, labi zināms, ka jaunas lietas būvējot mūsu valstī var brangi apzagties - skat, uzbūvēs rail baltica, un būs pāris jauni miljonāri miljonāru sarakstā!
  • 7
  • 1
Līga
L
Iedzīvotājus sauc par tumšām, bet kā lai cilvēks reaģē , ja viņam paziņo , ka viņa māju nojauks. Kompensācijas ir tīrākais izsmiekls. Un runa nav tikai Mārupi, tas skar 20 tūkstošus īpašumus.
->tekla
-
un jums?
  • 0
  • 1
tekla
t
jūs ņem nost? jeb tikai gribās patirst komentos?
  • 5
  • 4
!
!
Vai tad mazliet jau nav apnicis iedziļināties to mazgadīgo graudos, ko tie izsēj Twitter telpā? Saprašanas, mantas un atbildības par vārdiem nekādas, tik vien, cik Twitter balodīšu trendīgums. Par jebko. Neesmu mārupietis, bet kaut kā tas viss atgādina padomju laiku nerēķināšanos ar iedzīvotājiem HES celtniecības gaitā. Valstij vajag, un mutes ciet. Latvija ir uzbūvējusi vajadzīgu Via Baltica automaģistrāli. Tā sparīgi apkalpo ne tikai baušķeniekus un ainažniekus, bet arī nemitīgo kravas auto straumi, kas plūst pa vairākus simtus vai pat tūkstoti kilometru garu maršrutu. Vai šis dzelzceļa projekts atslogos fūru radīto vides un ceļu satiksmes piesārņojumu? Vai Latvijā būs pietiekami daudz iedzīvotāju, kam vizināties 2025. gadā uz bādenbādenēm un bordeauxiem?
Andrievs
A
! nav redzējis automaģistrāli, tāpēc par tādu sauc nožēlojamo vienas joslas šoseju no Ainažiem uz Pasvali.
  • 1
  • 2
!
!
Tieši tā - ja lomas būtu mainītas, mēs lasītu pavisam citu viedokli. Tas ir bieži pierādījies. Ir aizdomas, ka Twitter tiek izmantots kā organizēts ietekmēšanas rīks - kādas partijas jauniešu organizācija to šādi izmanto, lai padziļinātu Veiksmes stāstu un pēc noklusējuma katru, kas uzdod neērtu jautājumu par kapitālisma pamatvērtību - privātīpašumu sauktu par kremlinu vai ko tur vēl. Jautājumi par ietekmi uz vidi, pienesumu ekonomikai, risinājumiem saistībā ar citu transportu nav izskaidroti. Palasot komentārus, mati ceļas stāvus. Pret mārupiešiem vajagot pavērst BUK, vajagot tiem zemi atsavināt bez kompensācijas, mārupieši (kas ir turīgi un apsviedīgi cilvēki) esot atpakaļrāpuļi. Es atvainojos!
  • 12
  • 7
nu nu
n
tieši to pašu gribēju rakstīt. visādi pajoļi kā reiniks aizstāv šo projektu, neiedziļinoties, ka tur ne tikai troksnis būs, ka tur paredzēts nojaukt virkni māju, tai skaitā jaunbūves, kas uzceltas pēdējo 15 gadu laikā. gribētu redzēt, ko visi šie bezatbildīgie/mazgadīgie teiktu, ja sāktu jaukt nost viņu īpašumus, vai viņu pagalmam pa vidu izdzītu cauri dzelzceļu. pareizi te raksta - kāpēc uz lidostu nevar novirzīt atzaru no tukuma dzelzceļa? un rail baltica jābūvē pēc iespējas taisnāk, un lai neskartu blīvi apdzīvotas vietas.
  • 9
  • 10
a
a
vajag izvēlēties taisni, bet nevis līčločus. Taisni var izvēlēties caur mazāk apdzīvotām vietām, jo tāpat nekur nepieturēs.Kāpēc jāsavieno lidosta ardzelzceļu???
....
.
Arī Ventspils un Liepājas lidosta ir jāsavieno ar dzelzceļu - kā nekā 5 pasažieri dienā brauc. Vajag rūpēties arī par viņu ērtumu ....
  • 6
  • 4
b
b
Dzelzceļš ir ērts ja to pareizi uzbūvē un apsaimnieko; Minhenē arī divas piepilsētas vilciena līnijas ar galapunktu lidostā, tunelī. Ļoti ērti un ātri un bez problēmām, tikai jādomā un jārīkojas mūsdienīgi. Padomju laika domāšana kā RD un Mārupē te neder.
  • 6
  • 3
atbilde
a
Eiropā cenšas atvieglināt ceļošanu savienojot lidostu ar dzelzeļu. Tāda izbūve tuvojas nozlēgumam Vīnē. Pati esmu vairākkārt izmantojusi nakts vicienu no Vīnes, kas no rīta pietur gan Frankfurtē, gan Frankfurtes lidostā. Pat lidmašīnas nelido pa taisni, kur no vēl vilcieni.
  • 5
  • 1
Ezis UK
E
Kāpēc nevar uz lidostu uztaisīt atzaru no Rīgas -Tukuma dzelzceļa,kāpēc tikai un vienīgi no RB? Sen varēja tādu atzaru uztaisīt.Tur pāris km un vispār viņu var palaist pa tuneli,lai neviens neraud. Taisnība tie ,kas sacerējušies uz Rail Baltica naudiņām paliks tukšā,tā kā tas pa tukšo.
a13
a
nez cik boingus vajag izkraut, lai piekrautu vienu dzelzceļa sastāvu?
  • 3
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Interesanti

Vairāk Interesanti


Receptes

Vairāk Receptes


Dzīvnieki

Vairāk Dzīvnieki


Notikumi

Vairāk Notikumi


Cits

Vairāk Cits


Tehnoloģijas

Vairāk Tehnoloģijas


Zirnis joko

Vairāk Zirnis joko