Laika ziņas
Šodien
Migla
Sestdiena, 28. decembris
Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga

Mārketings

Zaļmaldināšana nav pieņemama

Pārāk krāšņa sava biznesa kā ilgtspējīga, zaļa un klimatneitrāla uzņēmuma reklamēšana var beigties ar nepatīkamām sekām. Ja šādai komunikācijai nav reāla seguma, uzņēmumam var nākties skaidroties tiesā par t. s. zaļmaldināšanu (starptautiski lietotais termins angļu valodā – greenwashing).

Mārketinga eksperti pulcēsies Mārketnīcas viesistabā

26. martā teātra klubā Hamlets ar pirmo Mārketnīcas viesistabas pasākumu tiks atklāts jauns ikmēneša pasākumu cikls mārketinga speciālistiem Jaunie spēles noteikumi mārketingā: vai tiem līdzi mainies arī Tu?.

Atveriet pastkastīti - reklāma nāk

Pilna pastkastīte ar reklāmām - izrādās, tas nemaz nav tik kaitinoši. Jaunākais SKDS pētījums atklāj, ka vairāk nekā trešdaļa aptaujāto dod priekšroku informatīvu materiālu saņemšanai ar pasta starpniecību. Tas ļauj secināt - ilgās diskusijas par to, ka nepieciešams cīnīties pret reklāmu piebāztām pastkastēm, tā arī beigsies bez īpaša rezultāta. Turklāt sabiedrības atvērtība liecina, ka tas ir vēl neapgūts lauks uzņēmumu tiešajam mārketingam.

Mārketinga eksperts: 65% cilvēku lēmumu pieņemšanu ietekmē emocijas

Vairākumam - aptuveni 65% - cilvēku dominējošā ir labā smadzeņu puslode, kas nozīmē, ka viņu lēmumus lielā mērā ietekmē emocijas, intervijā biznesa portālam Nozare.lv teica mārketinga komunikācijas praktiķis, septiņu mārketingam veltītu bestselleru autors un biznesa grāmatu izdevējs no Krievijas Igors Manns, komentējot jautājumu, ka biznesa literatūrā minēta teorija, saskaņā ar kuru cilvēki savus pirkumus izdara vai nu prāta, vai emociju vadīti.

Pasaules reklāmas tirgus šogad audzis par 3,5%, nākamā gada prognoze - 4.7%

Pasaules reklāmas tirgus izaugsmes temps 2011. gadā ir 3,5% apjomā, salīdzinot ar 2010. gadu, bet 2012. gadā pasaules reklāmas tirgus izaugsme tiek prognozēta 4,7% apjomā, liecina jaunākais ZenithOptimedia reklāmas tirgus tendenču un prognožu pētījums. Izaugsmes temps 2011. gadā ir zemāks par iepriekšējo - 2010. gadu, kad pasaules reklāmas tirgus izaugsme fiksēta 6,3% apmērā, salīdzinot ar 2009. gadu.

Latvijā

Vairāk Latvijā

Pasaulē

Vairāk Pasaulē

Viedokļi

Vairāk Viedokļi

Sports

Vairāk Sports

Citi

Vairāk Citi

SestDiena

Vairāk SestDiena

KDi

Vairāk KDi

Sporta Avīze

Vairāk Sporta Avīze

Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena

Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils

Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms

Izklaide

Vairāk Izklaide