Viņš norādīja, ka šī lieta ir pavirzījusies uz priekšu un juristi sagatavojuši prasību, kas iesniegta tiesā. Tiesa vēl nav ierosinājusi lietu.
Prasība tiesā ir virs 20 miljoniem latu, bet no kompānijas, kurā apdrošināta Flika atbildība, tiek prasīti 50 miljoni latu.
Kā ziņots, airBaltic akcionāri par vēršanos pret Fliku izlēma 28.marta ārkārtas sapulcē. Saskaņā ar Komerclikumā noteikto prasība ceļama tiesā triju mēnešu laikā no dienas, kad dalībnieku sapulce pieņēmusi lēmumu par to.
Jau iepriekš atbildīgās amatpersonas atklāja, ka prasības celšana pret Fliku paredzēta saskaņā ar Komerclikuma 172.pantu - par airBaltic nodarītajiem zaudējumiem.
Fliks darbu lidsabiedrībā pēc toreizējo akcionāru - Latvijas valsts un SIA Baltijas aviācijas sistēmas - vienošanās pameta pērn rudenī, kad kļuva skaidrs, ka lidsabiedrības zaudējumi ir sasnieguši rekordapjomus. Pašreizējais vadītājs Martins Gauss informēja, ka 2011.gadā lidsabiedrība strādāja ar 77 miljonu latu zaudējumiem.
Jau iepriekš ziņots, ka aviokompānija airBaltic ir sākusi restrukturizācijas programmu airBaltic ReShape saskaņā ar marta sākumā apstiprināto biznesa plānu, kas paredz teju pusmiljarda eiro jeb 330 miljoni latu uzlabojumu piecu gadu periodā un airBaltic atgriešanos pie peļņas no 2014.gada.
airBaltic ir akciju sabiedrība, kas dibināta 1995.gadā. Galvenais akcionārs ir Latvijas valsts ar 99,8% akciju. airBaltic flotē ir 34 lidmašīnas - sešas Boeing 737-500, astoņas Boeing 737-300, divas Boeing 757-200, desmit Fokker 50 un astoņas Bombardier Q400Next Gen.
Nesen airBaltic paziņoja, ka aviokompānija izvēlējusies no Kanādas lidmašīnu ražotāja Bombardier iegādāties jaunas lidmašīnas. airBaltic parakstījis nodomu protokolu ar Bombardier par 20 c-series lidmašīnu piegādi.