Par uzņēmuma administratoru iecelts Aigars Lūsis.
Superlats apsaimnieko 24 veikalus dažādās Latvijas pilsētās. Uzņēmums darbojas pēc franšīzes principa.
"Superlats ir pirmais veikalu tīkls Latvijā, kurā var iegādāties preces par to patieso vērtību," teikts uzņēmuma mājaslapā. Veikalu pamata preču sortimentu veido 3000 īpaši atlasītas preces tādās kategorijās kā pārtika un dzērieni, saimniecības preces un sadzīves ķīmija, tekstila izstrādājumi, kancelejas preces un preces bērniem, sejas un matu kopšanas līdzekļi, dekoratīvā kosmētika un higiēnas preces, preces dzīvniekiem.
Pētot un salīdzinot Rietumeiropas iedzīvotāju iepirkšanās iespējas ar iepirkšanās iespējām Latvijā, kompānijas vadība secinājusi, ka pēdējos gados esam tērējuši daudz lieki, pārmaksājot par ikdienišķām lietām lielas naudas summas. Superlats vadība uzskatīja, ka cilvēki visā Latvijā ir pelnījuši iegādāties preces par to patieso vērtību, tāpēc tika darīts viss, lai Superlats veikali atrastos visās Latvijas pilsētās.
Kompānijas valdes loceklis Ģirts Vilciņš vēl 2010. gadā ar optimismu raudzījās uz veikalu startu. Skaidrojot to, kā nākas, ka vairāki šāda koncepta veikali Latvijā palaisti teju vienlaikus, viņš uzskaitīja: tirgū parādījās telpas par saprātīgu cenu un normāli darbinieki par saprātīgu algu.
Viņus pašus iedrošinājusi veiksmīgā eirozonas pieredze, nemaz nerunājot par ASV dolāru veikalu vēsturi, kas iestiepjoties XIX gadsimtā. «Esmu dzīvojis Vācijā, pazīstu pietiekami turīgus cilvēkus, kas iepērkas Lidl vai Aldi, kur lietas nav tik glīti iepakotas vai izvietotas, bet no tā jau nemainās tās smarža vai garša.» Viņš uzskata, ka nemainīt ikdienas ieradumus, jo sociālais statuss to neļaujot, šodien ir muļķīgi,» intervijā Lietišķajai Dienai stāstīja Ģ. Vilciņš.