Darījuma rezultātā "sociālo ziņu pioniera" vērtība sasniegusi 1,5 miljardus ASV dolāru, ziņo atsevišķi mediji.
"Šis ir fascinējošs laiks mediju industrijā - sociālās, mobilās, digitālās un pārraides platformas saplūst, lai radītu jaunas iespējas savienoties ar globālo auditoriju," sacīja BuzzFeed dibinātājs un ģenerāldirektors Džona Pereti.
"Mēs priecājamies sadarboties ar Comcast's NBCUniversal, apvienojot mūsu attiecīgos spēkus, lai būvētu ziņu un izklaides nākotni," sacīja Pereti.
Apmēram pirms nedēļas Comcast's NBCUniversal paziņoja par līdzīgām 200 miljonu dolāru investīcijām citā digitālajā ziņu medijā Vox Media. Tas izceļ interneta ziņu potenciālu laikā, kad patērētāji pamet tradicionālos medijus.
BuzzFeed un Comcast's NBCUniversal pavēstījušas, ka pētīs stratēģiskas sadarbības iespējas, kas varētu nozīmēt satura apmaiņu starp interneta mediju un lielo NBC televīzijas tīklu.
Pirmdien BuzzFeed paziņoja, ka veidos Japānas vietni sadarbībā ar Yahoo Japan.
BuzzFeed ir viena no lielākajām tikai digitālajām vietnēm, kurai visā pasaulē ir apmēram 200 miljoni lietotāju.
Kompānija apgalvo, ka apmēram 45% apmeklējumu nāk no valstīm ārpus ASV.
BuzzFeed dibināts 2006.gadā un ir pazīstams kā vietne, kur dalīties ar ziņām.