Mērķis ir viens – lai pēc iespējas vairāk cilvēku to noskatītos. Atraktīva, interesanta un aizraujoša pašreklāma jeb īss reklāmas rullītis ir tas, kas piesaista skatītājus.Gadu desmitiem kino industrijā radītie šabloni un pašreklāmas ir kļuvušas tik līdzīgas cita citai, ka šo procesu var imitēt arī dators. Septembra sākumā uz ekrāniem parādījās jaunās Holivudas fantastikas filmas Morgana pašreklāmas rullītis, kuru pirmo reizi izstrādājis mākslīgais intelekts. IBM Watson ir celmlauzis šajā kino industrijas virzienā, lai gan daudzi speciālisti par šo eksperimentu bija skeptiski noskaņoti.Kā vēsta Watson izstrādātāji, mākslīgais intelekts ir analizējis vairāk nekā 100 šausmu un grāvēju filmu reklāmas rullīšus, lai izprastu, kā izpaužas dažādas ainas un emocijas. Tāpat arī muzikālie motīvi tika piemeklēti un atlasīti atbilstoši izstrādātam algoritmam. Pēc noteiktas sistēmas superdators izvēlējās arī fragmentus no filmas, analizējot personāžus, krāsu noskaņas un gammas, kā arī objektu izvietojumu kadrā. Kad visu datu apjoma analīze tika pabeigta, Watson izvēlējās 10 labākos momentus no atlasītā, kurus iekļaut pašreklāmā. Tā kā superdators autonomi montēt vēl neprot, tika piesaistīts režisors, kurš datora atlasītos kadrus salika kopā. Kā apgalvo projekta virzītāji, mākslīgais intelekts pašreklāmas izstrādei nepieciešamo laiku samazināja no 10–30 dienām līdz vienai diennaktij.
Pirmo reizi vēsturē filmas treileris radīts ar mākslīgo intelektu
IBM radītais superdators Watson pirmo reizi industrijas vēsturē izveidojis algoritmiski perfektu jaunas Holivudas filmas rullīti. Tas paveikts, analizējot vairāk nekā 100 dažādu filmu pašreklāmu, portālu Diena.lv informē IBM Latvija pārstāvji. Katra jauna filma pirms nonākšanas pie skatītājiem tiek reklamēta.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.