Uber Freight, kas pašlaik pieejams ASV tirgū, tiek prezentēts kā lietotne, kas palīdz satikties kravu pārvadātājiem un kravu īpašniekiem, kā arī apstrādā maksājumus.
Kompānija norāda, ka jaunais pakalpojums atvieglos kravas automašīnu vadītāju ikdienu, jo viņiem vairs nebūs stundām ilgi jāzvana potenciāliem klientiem, lai saņemtu pasūtījumus.
Tirgus analītiķi prognozē, ka jaunais pakalpojums būs konkurents kravu pārvadājumu brokerkompānijām, bet ar interesi tam varētu sekot arī lielie loģistikas pakalpojumu sniedzēji UPS un FedEx, kas pēdējā laikā iegādājušās tehnoloģiju jaunuzņēmumus, lai varētu modernizēt savu pakalpojumu klāstu.
Lai gan Uber paziņojumā plašsaziņas līdzekļiem nav norādītas Uber Freight pakalpojuma izmaksas, analītiķi prognozē, ka tās ir zemākas nekā ierastajiem vidutājiem, kas palīdz satikties pārvadātājiem un kravu īpašniekiem.