Aizvadītajās dienās par šī viedtālruņu flagmaņa aizdegšanos baterijas defekta dēļ ziņots vairākkārt - Samsung apstiprinājis vismaz 35 šādus gadījumus visā pasaulē.
Samsung arī pavēstīja, ka ir apstiprināts viedtālrunī izmantotās baterijas šūnas defekts, un tā dēļ apturējis šī viedtālruņa modeļa tirdzniecību, kam oficiāli bija jāsākas piektdien. Kompānija arī apsolījusi, ka tie, kuri jau paguvuši pasūtīt Galaxy Note7, tā vietā saņems citu, jaunu ierīci.
Zināms, ka līdz šim pasaulē pasūtīti apmēram miljons Galaxy Note7 viedtālruņu.
Samsung Electronics Baltics paziņojumā presei norāda, ka saistībā līdz 1.septembrim zināmajiem 35 baterijas bojājumu gadījumiem kopā ar mūsu piegādātājiem veiktas pārbaudes, lai identificētu tirgū pieejamās iespējami bojātās baterijas.
"Tomēr, tā kā mūsu klientu drošība ir absolūta prioritāte, mēs esam uz laiku atlikuši Galaxy Note7 pārdošanu. Baltijā par šādiem gadījumiem nav ziņots. Uzsveram, ka šajos gadījumos cilvēki nav cietuši," pausts Samsung Electronics Baltics vēstījumā.
Šīs ierīces pārdošana Baltijas valstīs ir atlikta līdz oktobrim.
Klientiem, kas veikuši iepriekšpasūtīšanu un jau saņēmuši Galaxy Note7, Samsung Electronics piedāvās iespēju tuvāko nedēļu laikā ierīci samainīt pret jaunu. Tikmēr, ja ir radušās kādas šaubas par drošību, klienti var doties uz oficiāliem Samsung klientu apkalpošanas centriem vai operatora/mazumtirgotāja, pie kā veikts pirkums, un lūgt pārbaudīt Galaxy Note7 ierīci.
Baltijas valstīs iepriekšpasūtīto un piegādāto ierīču skaits ir neliels un neradīs grūtības. Klienti, kuri to pasūtījuši, bet ierīci vēl nav saņēmuši piegādes atlikšanas dēļ, drīz tiks informēti par jaunajiem piegādes datumiem. Klientiem, kuri vēl nav saņēmuši Galaxy Note7, būs iespēja izvēlēties – gaidīt jauno piegādes datumu vai saņemt atmaksu par ierīci.
Papildināta visa ziņa ar Samsung Electronics Baltics sniegto informāciju