Projektā paredzēts, ka automobilī varēs pārvietoties divi pasažieri, un sākotnējo modeļu ātrums drošības apsvērumu dēļ nepārsniegs 40 kilometrus stundā.Automašīna navigācijā izmantos Google Maps kombinācijā ar lāzeru un radaru sensoriem, kā arī videokameru datiem.Automašīnas priekšpuse tiks projektēta tā, lai sadursmes gadījumā ar gājēju samazinātu risku gūt nopietnas traumas. Tradicionālā bampera vietā tiks izmantots mīksts, šūnains materiāls. Tāpat arī vējstikls tiks ražots no elastīga materiāla."Mēs esam patīkami satraukti par šo automašīnu. Tā ļaus mums patiesi pārbaudīt autonomo transportlīdzekļu tehnoloģiskās iespējas un apzināt to trūkumus," norāda projekta direktors Kriss Urmsons, piebilstot, ka šī tehnoloģija uzlabos cilvēku dzīves un pilnībā transformēs veidu, kā cilvēki pārvietojas.Tomēr daļa pētnieku, kas darbojas šajā jomā, identificē arī virkni potenciālu problēmu. Piemēram, plaša autonomo transportlīdzekļu izmantošana varētu radīt situāciju, kad lielās pilsētas izplešas vēl vairāk, ātrā tempā "apaugot" ar priekšpilsētām. Zinātnieki uzskata, ka aizvien vairāk cilvēku vēlēsies dzīvot tālāk no pilsētas centra tad, ja viņiem pašiem ik dienas nebūs jāsēžas pie stūres un jāvada automobilis, lai nokļūtu darba vietā pilsētā.
Google ražos automašīnas, kas brauc pašas
Moderno tehnoloģiju gigants Google iecerējis no nulles izstrādāt un ražot automašīnas, kas brauc pašas. Automašīnai būs funkcijas "braukt/apstāties" taustiņš, bet nebūs nedz pedāļu, nedz stūres rata. Un citu vadības ierīču. Līdz šim Google bija tikai modificējusi citu ražotāju automobiļus, bet savus neražoja, vēsta raidorganizācija BBC.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.