Iepriekšējos divos posmos Beļģijā un Itālijā uzvarējušais Rosbergs panākumu sēriju turpināja arī Singapūrā, sacensību beigu daļā nosargājot līderpozīciju cīņā ar Red Bull pilotu Danielu Rikjardo. Hamiltonam atkal netrūka tehnisku problēmu un kļūdu, kuru dēļ viņš kvalifikācijā sasniedza pēc savas komandas mērauklas pieticīgo trešo pozīciju un sacīkstes gaitā īsti neapdraudēja abus līderus. Kopvērtējumā Rosbergs komandas biedru apsteidza un ieguva astoņu punktu pārsvaru. Vēl lielāku pārsvaru viņš ieguvis pārliecībā par saviem spēkiem, kas var būt svarīgs faktors cīņā par titulu atlikušajos sešos posmos.
Pērn Singapūrā Mercedes piedzīvoja neizskaidrojami smagu fiasko un pēc šī zaudējuma izjauca visu līdz pēdējai skrūvītei gan tiešā, gan pārnestā nozīmē, lai nonāktu līdz problēmas būtībai. Lai gan šogad komandu tehniskie spēku samēri, stiprās un vājās puses lielā mērā palikuši nemainīgi, no Mercedes pērnā gada nedienām specifiskajā un mainīgajā Singapūras trasē nebija ne miņas. Ņemot vērā, ka vairākums vienību jau strādā 2017. gada modelim, pārmaiņas spēku sadalījumā varam negaidīt arī atlikušajos posmos - Rosbergs un Hamiltons cīņu par titulu turpinās, esot favorītu statusā katrā sacīkstē.
Singapūras posms zināmā mērā ir arī pagrieziena punkts paša F1 čempionāta attīstībā - ielu sacīkste bija pirmā, kuru klātienē jau oficiālā F1 Group direktora statusā apmeklēja Čeiss Kerijs. Cilvēks, kurš tuvākā vai tālākā nākotnē kļūs par pašreizējā autosporta karaliskās klases bosa Bērnija Eklstona pēcteci. Pirmās formulas galmā Keriju ieveda pats Eklstons, tādējādi simboliski dodot svētību jaunajiem īpašniekiem Liberty Media, kas pakāpeniski līdz 2017. gada sezonas sākumam kļūs par lielāko Pirmās formulas akciju turētāju, ieguldot šajā darījumā vairāk nekā astoņus miljardus ASV dolāru.
Jau šobrīd ir skaidrs, ka jaunie īpašnieki nebūs pasīvi vērotāji, kā tas bija ar CVC Capital - banku konglomerātu, kas barojās pie F1 siles pēdējos astoņus gadus. Čeiss Kerijs jau Singapūrā sniegtajās intervijās lika saprast, ka čempionātu gaida zināmas pārmaiņas un nenoliedzami arī satricinājumi politiskajā arēnā. Tostarp Ferrari komanda, kas Bērnija Eklstona valdīšanas laikā ir ieguvusi dažādas finansiālas un politiskas privilēģijas, būs spiesta jaunajiem īpašniekiem pierādīt, ka viņiem pienākas īpaša attieksme, jo komanda bijusi čempionāta sastāvdaļa kopš pirmās dienas. Liberty Media ir apņēmības pilni ķerties pie darba īstā amerikāņu stilā, bez liekiem reveransiem un uzreiz pie sāpīgākā jautājuma: čempionāta līdzjutēja vidējā vecuma samazināšanas un TV auditorijas palielināšanas.