Mašīnbūves gigants, ko skāris milzīgs kaitīgo izmešu falsificēšanas skandāls, dalību čempionātā pārtrauks no nākamās sezonas.
"Volkswagen brends saskaras ar nebijušiem izaicinājumiem," teikts paziņojumā, kurā uzsvērts, ka visa turpmākā uzmanība tiks veltīta mašīnu elektrifikācijai, kā arī pausts, ka WRC sacensībās gaidītie mērķi tika ievērojami pārsniegti.
Tikmēr cits vācu autobūves uzņēmums Audi pagājušajā nedēļā paziņoja, ka pārtrauc savu Lemānas sacīkšu programmu, lai koncentrētu uzmanību uz Formula E seriālu.
WRC seriālā deviņus gadus pēc kārtas - no 2004. līdz 2012.gadam - čempiona gods tika leģendārajam francūzim Sebastjanam Lēbam, kurš startēja ar Citroen mašīnu, bet pēc viņa rallija karjeras noslēguma dominanci sāka cits francūzis Sebastjans Ožjē un Volkswagen, kas triumfējuši jau četras sezonas pēc kārtas gan individuālajā, gan konstruktoru vērtējumā.
"Man ir žēl manas fantastiskās komandas, ar kuru esam aizvadījuši četrus izcilus gadus. Paldies par uzticību un atbalstu," jaunumus komentēja Ožjē, kura nākotne šobrīd ir miglā tīta.
Viņš gan pasteidzās mierināt līdzjutējus. "Neuztraucieties par mani, jo jūs mani vēl redzēsiet," savā Twitter kontā ierakstīja rallists.
Ožjē pirms pievienošanās Volkswagen komandai iepriekš startēja Citroen vienībā, kurai nākamās sezonas sastāvs jau ir nokomplektēts. Tāpat sastāvs ir zināms arī Hyundai komandai, tāpēc Ožjē varētu pievienoties vai nu Toyota vai Ford komandām.
Kopš 2013.gadā Volkswagen sāka WRC startēt ar Polo automašīnu, tā uzvarējusi 42 no 51 aizvadītās sacīkstes. Vienība 2018.gadā plāno atgriezties rallijā ar R5 klases Polo mašīnu. Tāpat tā savu uzmanību veltīs pasaules rallijkrosa čempionātam.