“No mūsu puses vairs nebūs nekādu pavēļu,” vācu laikrakstam “Sport Bild” paziņojis “Red Bull” komandas konsultants Helmuts Marko.
Tā sauktā “Multi-21″ sāka ir apspriestākais notikums pēdējo trīs nedēļu laikā kopš F1 sacīkstēm Sepangā, kad Sebastians Fetels, ignorējot komandas pavēli, neieslēdza dzinēja apgriezienu ierobežotāju, ko bija izdarījis Marks Vēbers, un apdzina viņu, tiekot pie uzvaras.
Tikmēr bijušais F1 pilots Alekss Vurcs uzskata, ka šis skandāls pat nācis par labu čempionāta popularitātei.
“Es uzskatu, ka šādi notikumi nāk tikai par labu,” intervijā “Spox” stāsta Vurcs. “Šādi stāsti rada interesi un paceļ reitingus. Tomēr, kamēr tie nāk par labu biznesam, var sākt diskutēt, vai atsevišķu komandu rīcība atbilst sporta ideāliem.”
Tikmēr pats Fetels, kurš publiski atvainojās par savu rīcību, pirms Ķīnas GP paziņojis, ka par savu uzvaru viņš negrasās lūgt piedošanu.
“Esmu visu jau pateicis un man vairs nav ko piebilst,” viņš izteicies TV kanālam “Sky Sports”. “Es jau atvainojos komandai, ka savas intereses liku augstāk par komandas interesēm, taču es negrasos atvainoties par uzvaru. Es mīlu sacīkstes, man patīk uzvarēt nu tieši to es arī izdarīju. Manuprāt, tieši par manām uzvarām mani ciena visvairāk.”