Divkārtējam olimpiskajam čempionam ir jārēķinās ar papildu mediju uzmanību. Pēc individuālā brauciena finiša Štrombergam bija jāpiestāj gandrīz pie katras žurnālistu šūniņas, un beigās Māris noteica: «Nu jau būšu gana runājis, jāiet atbraukties ar riteni.»
Līdz individuālā brauciena startam Štrombergs pēc trenera Ivo Lakuča norādījumiem trasi apguva pa atsevišķiem posmiem. «Braucu ar mazu rezervīti uz 90 līdz 95 procentiem. Īstos simts procentus var atdot tad, kad jau brauks kopā ar citiem vai arī, ja speciāli šim braucienam trenējas. Mēs to nedarām. Tas, kas rīt notiks, būs pavisam savādāk. Protams, ir forši braukt un vinnēt time-trial, bet nozīmes nekādas.» Labāk ir uzvarēt vēlāk? «Jā, tieši tā,» apstiprinoši atbildēja Māris.
Pēc šiem braucieniem gan sadala ceturtdaļfināla braucienus: «Tā ir, bet nekad jau nezini, kurš būs pirmais un kurš astotais. Tā tomēr vairāk ir laimes spēle.» Pirms Štromberga trasē krita Edžus Treimanis. Tas neesot Māri izsitis no līdzsvara. «Es tā ļoti uzmanīgi neskatījos, un to brīdi es redzēju. Viņš piecēlās kājās, tad jau viss būs kārtībā. Pirmā pumpa ir tāda, ka nevienā brīdī nevar brīvi palaist.» Par laikapstākļiem Štrombergs nesūdzējās: «Man nav iebildumu - karsts vai auksts ārā. Mēs darām savu darbu, un mums ir jāprot pielāgoties. Vējš bija pateicīgs šodien - nav nekādas vainas.»
Trase neesot pārāk sarežģīta: «Tā ir uztaisīta ļoti gluda un ātra. Sarežģītums ir tas, ka tajā tempā ir jāspēj ātri strādāt un savākties, nevar nevienā brīdī palaisties. Var gadīties, ka aizlēks kaut kur par tālu un būs kļūda.»
Treneris Ivo Lakučs ar Štromberga sniegumu bija apmierināts: «Ir labi, rezultāts ir tāds, kādu arī biju gaidījis. Visiem ir kļūdas, ir, kur pielikt. Edžus gan neizturēja spriedzi. Treniņos braukt ir viens, tagad ir kaut kas cits. Bet būs labi. Ceturtdien gan viņam jāsāk no sliktākās pozīcijas stiprākā braucienā, bet neko darīt - tāda ir dzīve.»