Vācietis nedaudz saminstinājās pirmajā līkumā, aiz kura seko gara taisne kalnup uz otro pagriezienu, kas ir pats lēnākais Red Bull Ring trasē. Šajā kāpumā Hamiltons ieguva lielāku ātrumu un pirms līkuma jau bija blakus komandas biedram, kurš ieņēma iekšmalu un centās bremzēt ļoti vēlu. Abi Mercedes piloti izbrauca no trajektorijas, un sekoja sadursme, kas Hamiltonam lika izbraukt ārpus trases, bet Rosbergam - nolauzt antispārnu un zaudēt vēl divas pozīcijas. Tomēr tas vēl bija veiksmīgs iznākums Mercedes, kuras boss Toto Volfs pēc finiša neslēpa savas dusmas un atzina, ka drāma būtu pārvērtusies traģēdijā: abi «sudraba bultu» piloti varēja piedzīvot izstāšanos.
Lai gan Volfs vienmēr ir deklarējis, ka Mercedes neizmantos komandu pavēles, izskatās, ka pēc Austrijas GP sacīkstes vadzis ir lūzis un vienības interešu vārdā nāksies ierobežot abus komandas pilotus. «Es neieredzu komandu pavēles,» atzina Toto Volfs pēc finiša. «Es domāju, ka mēs esam parādā līdzjutējiem un mums jāļauj abiem pilotiem cīnīties savā starpā. Tomēr, ja katra sacīkste beidzas ar sadursmi starp komandas biedriem, tad mums jārīkojas, lai to apturētu.» Vai tas nozīmē, ka sezonas turpinājumā krietni biežāk sacīkšu liktenis tiks izlemts Mercedes motormājā aiz slēgtām durvīm? Pēc Luisa Hamiltona uzvaras Austrijā, kas bija jau 250. britu pilotu panākums Grand Prix sacīkstēs, viņa deficīts līdz Rosbergam ir tikai 11 punkti.
Merdeces plūkšanos atkal veiksmīgi izmantoja Makss Verstapens, kurš izcīnīja otro goda pjedestālu šogad un pirmo Red Bull mājas trasē. Tikmēr Ferrari bija spiesta samierināties tikai ar Kimi Reikenena trešo vietu, jo Sebastians Fetels atkal kļuva par upuri tehniskām problēmām - šoreiz riepas plīsums. Jāpiemin Manor lielā diena - Mercedes jaunais talants Paskāls Verleins godīgā cīņā Austrijā izcīnīja 10. vietu, kas mazajai vienībai var nodrošināt dāsnus finansu bonusus sezonas izskaņā.