Krustpils iela ir satiksmes maģistrāle, kuras malā izvietojušies lielāki un sīkāki rūpniecības uzņēmumi. Nobraucot no Dienvidu tilta un šķērsojot krustojumu ar Katlakalna ielu, nokļūstam uz rekonstruētas divvirzienu ielas ar teicamu asfalta kvalitāti. Prieki gan nav ilgi. Ceļinieku šīs vasaras darbs ir tikai dažus simtus metru garš, lieliski rekonstruēts Krustpils ielas posms, kas beidzas turpat aiz a/s Grindeks.
Aiz dzelzceļa līnijas laiks iekonservējas un atgriežas ainavā, kāda tā bija pirms 10, 20 un 25 gadiem. Viss kā senāk. Šķirotavas stacijas rajons - ūdenstornis, dažas XX gadsimta piecdesmito sešdesmito gadu divstāvu un trīsstāvu mājas, kā arī arhitektoniskam haosam līdzīgu rūpnīcu un dzīvojamās apbūves sajaukums. Tā vien liekas, ka pa labi aiz liepu pudura uz sliedēm vēl izdotos ieraudzīt kādu dzīvojamo dzelzceļa vagonu... Diemžēl laiks apstājies arī pie Krustpils un Granīta ielas krustojuma.
Par zināmu progresu liecina tikai pie abu ielu stūra uzbūvētais četrstāvu nams, kas, sociālisma norieta un kooperatīvu laikus pārdzīvojis, nesenajā nekustamā īpašuma burbuļa laikā ieguvis jauno saimnieku siltināto fasādi un ar blīva koka žoga palīdzību Krustpils un Granīta ielas krustojumu padarījis vēl nepārredzamāku. Skumji, ka ielu šķērsojums ir palicis teju savā pirmatnējā veidolā, par spīti tam, ka Granīta iela jau gandrīz 20 gadus kļuvusi par industriālās zonas galveno satiksmes artēriju. Uz šīs ielas atrodas tādi uzņēmumi kā SLO, Bolderāja serviss, Forevers, Tolmets, Swedcom, Volvo Truck Latvia un Latvijas tilti, kā arī vēl daudzi citi. Kādēļ gan visiem to darbiniekiem, distribūcijas mašīnām un daudzajiem Volvo kravas auto īpašniekiem, kas dodas uz autoservisu, jāgaida garā rindā, kamēr no rūpniecības uzņēmumiem aizbrauc pa kādai vientuļai kravas automašīnai?
Krustojumā satiksmes sastrēgumu pastiprina arī uz muitas kontrolpunktu Šķirotava 0207 sabraukušie auto.
«Krustpils un Granīta ielas krustojums jau sen brēc pēc modernizācijas. Vēl pirms dažiem gadiem tur «korķi» veidojās tikai darbdienu rītos un vakaros. Tagad sastrēgumi rodas pat pusdienlaikā. Kādā oktobra piektdienas pusdienlaikā ar savu kravas auto sastrēgumā nostāvēju 1,5 stundas, turklāt nekādas avārijas krustojumā vai tā tuvumā nebija,» raksta lasītājs Kārlis.
Gribas jautāt, vai neviens krustojuma vietā neplāno ierīkot rotācijas apli vai arī aprīkot arhaisko satiksmes objektu ar luksoforu?