No tiem MXGP klasē startējušajiem sportistiem, kas piedalījās visos posmos, Matīsam ir pārliecinoši zemākā vieta kopvērtējumā. Viņam priekšā ir četri motosportisti, kuri izlaida vismaz četrus posmus, un viens no viņiem - francūzis Gotjē Polins - bija priekšā latvietim kopvērtējumā par 119 punktiem pat par spīti tam, ka izlaidis septiņus (!) no sezonas 17 posmiem. Turklāt Matīsa labākie rezultāti šosezon galvenokārt gūti tieši tajos posmos, kuros bijis mazāks dalībnieku skaits. Piemēram, sezonas priekšpēdējā posmā Brazīlijā, kurā Matīss ar 10. vietu summā nopelnīja 20 punktus, abus braucienus pabeidza tikai 18 sportistu. Tā ka no vienas puses ir pamats just gandarījumu par progresa turpināšanu rezultātu tabulā, taču tai pašā laikā ir skaidrs, ka no motokrosa vadošajiem braucējiem Matīss pagaidām vēl stipri atpaliek, lai gan aiz viņa kopvērtējumā palika arī tādi rūdīti un uzvarām bagāti vīri kā krievs Jevgeņijs Bobriševs.
Tiesa, nav arī nemaz tik slikti, ir arī pozitīvas iezīmes. Galvenā no tām - šī Matīsam ir pirmā sezona, kurā izdevās veikt visus posmus. Un tas ne tāpēc, ka tagad komanda ļautu braukt uz visām pasaules malām, bet daudz vienkāršāka iemesla dēļ - Karro izticis bez nopietnām traumām, ar kurām viņš mocījās iepriekšējās sezonās, kad, dzenoties pēc iespējami augstākas vietas, braucis uz riska robežas. Šogad, kā viņš pats atzīst, sapratis, ka labāk palaist vienu vai divus braucējus garām un finišēt, nekā duelī ar viņiem izstāties un pēc tam izlaist vairākus posmus kā pērn, kad guva smadzeņu satricinājumu.
Tāpat skaidrs, ka motosportā nebūt ne pēdējo lomu spēlē sportistu tehniskais nodrošinājums, kas katram ir atšķirīgs, un Matīss vēl tikai cīnās par vadošo komandu uzmanību, tāpēc savās iespējās rezultātu gūšanā ir lielākā vai mazākā mērā ierobežots, taču tieši šajā ziņā sezonas garumā apliecinātā stabilitāte (posmu neizlaišana) liek pozitīvi raudzīties nākotnē. It sevišķi jau laikos, kad dažādu iemeslu dēļ Latvijas pārstāvniecība motokrosa elitē ir samazinājusies.