Saskaņā ar tā datiem lielāko eksporta uzņēmumu vidū visvairāk darbvietu izveidots finanšu un apdrošināšanas nozarē - 5066 jeb 19% no kopējā skaita, pārtikas un dzērienu ražošanā - 4499 jeb 16%, loģistikā - 3316 jeb 12% un izglītībā - 2800 jeb 10%.
The Red Jackets veiktā aptauja liecina, ka četras piektdaļas eksportētāju ir pārliecināti, ka valstij jāstrādā pie Latvijas tēla atpazīstamības veidošanas ārvalstīs, jo tas ļautu būtiski kāpināt eksporta apmērus. Aptaujā arī atklājies, ka 77% produkcijas un pakalpojumu uzņēmumu eksportē ar savu zīmolu, tāpēc nav pārsteiguma, ka zīmolam tiek piešķirta samērā liela nozīme. Vērtējot zīmola nozīmi skalā no viens līdz desmit, vidējais vērtējums bija 7,7. Turklāt piektā daļa aptaujāto zīmola nozīmi novērtēja ar maksimālo atzīmi, savukārt 15% - ar pieci vai zemāk.
Latvijas 100 lielāko eksportētāju kopējais apgrozījums 2014. gadā sasniedza 1,69 miljardus eiro, eksporta apjoms veido divas trešdaļas jeb 66% no kopējā apgrozījuma. Tiesa, tā ir tikai aptuveni desmitā daļa no Latvijas kopējā eksporta apjoma. Lielo eksportētāju desmit nozīmīgākās partnervalstis ir Zviedrija, Krievija, Lietuva, Vācija, Igaunija, Norvēģija, Somija, Francija, Lielbritānija, Dānija.
Lai noskaidrotu 100 Latvijas labākos eksportējošos zīmolus, kustība The Red Jackets apkopoja vairāk nekā 1500 Latvijas eksportējošo uzņēmumu rādītājus. No 100 Latvijas labākajiem eksportējošajiem zīmoliem ekspertu komisija nominēs 25 izcilākos eksporta zīmolus The Red Jackets titulam. Nominanti tiks godināti Eksporta izcilības forumā 22. oktobrī.