Apkaime līdzās Šķirotavas dzelzceļa stacijai un muitas zonai starp Granīta, Katlakalna, Krustpils un Lubānas ielu jau daudzus gadu desmitus veidota kā noliktavu, remontzonu, darbnīcu un kravas auto maksas stāvvietu rajons, kurā koncentrējas liels daudzums lielkravas mašīnu.
Rencēnu iela ir vientuļa asfaltēta iela līdzās maģistrālajai siltumtrasei, kas no TEC-2 stiepjas uz Pļavniekiem un Mežciemu. Šī šķērsiela ērti savieno Lubānas ielu ar Krustpils ielu, turklāt tajā un Cesvaines ielā atrodas vairāku pārvadātāju tehnisko parku teritorijas un noliktavas. Senāk samērā labās asfalta kvalitātes brauktuvi bija iecienījuši ielu ātrumsacīkšu rīkotāji. Nu jau vairākus gadus uzstādīti tā dēvētie guļošie policisti, kas veiksmīgi traucē sarīkot ātrumsacīkstes, Rencēnu ielu atvēlot vien kravas auto plūsmai, kurā kā reti viesi iemaldās vientuļi vieglie auto. Pērn situācija tur sarežģījās. Luksofora uzstādīšana vai kreisā pagrieziena aizliegšana ne vienmēr ir risinājums visām problēmām ceļu satiksmē. Spilgts piemērs nemitīgai ceļu būves inženieru un satiksmes organizācijas speciālistu profesionalitātes pārbaudei ir Lubānas iela. Pēdējo gadu reorganizācijas liecina, ka šī maģistrālā iela, tāpat kā mūsu Rīga, nekad nebūs gatava. Tagad par kārtējo samezglojumu kļuvis Lubānas ielas krustojums ar Rencēnu ielu. Kādēļ? No vienas puses, uzstādītie luksofori padara raitāku satiksmi Lubānas ielā. No otras puses, tieši luksofori būtiski sarežģīja kravas auto kustību Pļavnieku mikrorajonā un visā tuvākajā apkaimē.
«Lubānas un Rencēnu ielā pērn novembrī atklāts regulējams krustojums. Vienlaikus, virzoties uz centru, tika uzstādīta zīme - pa kreisi griezties aizliegts. Šajā krustojumā pirms tam pa kreisi griezās ļoti daudzas smagās automašīnas, lai nokļūtu uz Rencēnu ielu. Tagad kravas automašīnām jābrauc nenormāls līkums. Varbūt Lubānas un Rencēnu ielas krustojumā ir iespēja uzstādīt papildu sekciju? Turklāt Lubānas iela vispār pārveidota par tādu kā autostrādi, kur kreisie pagriezieni aizliegti,» savu sašutumu AutoDienai pauž kravas automašīnas šoferis Normunds.
Apskatot krustojumu, jāpiekrīt lasītāja viedoklim, ka par kravas automobiļu vadītājiem šī krustojuma pārveides laikā tiešām neviens nav domājis.