Lidostā tika uzstādītas lauka gultas gadījumam, ja pasažieri būtu spiesti naktī gaidīt savus reisus.
Vēl nav skaidrs, tieši cik pasažieru skāra reisu kavēšanās un atcelšanas, bet Kostera sacīja, ka šo pasažieru skaits mērāms tūkstošos.
Lidosta paziņoja, ka kompānijai Aircraft Fuel Supply, kura piegādā degvielu lidmašīnām šajā lidostā, ir "kļūme tās sistēmā" un "tas nozīmē, ka lidmašīnām pašlaik nevar uzpildīt degvielu, un tas izraisa kavēšanās". Lidosta sadarbībā ar šo kompāniju mēģina atrisināt šo problēmu.
Trešdienas vakarā Shipholas lidostā ieradās tikai apmēram trešdaļa no ierastā ienākošo reisu skaita. Izejošo reisu bija vēl mazāk.
"Ja tām (lidmašīnām) ir pietiekami daudz degvielas, tās var doties [ceļā]. Ir lidmašīnas, kas izlido, bet tas notiek minimālā līmenī," sacīja Kostera.
Nīderlandes aviosabiedrība KLM atzina par iespējamu reisu atcelšanu arī ceturtdien.
Degvielas uzpildes problēma radās noslogotā vasaras brīvdienu periodā un dienā, kad gaisa temperatūra Nīderlandē sasniedza rekordaugstu līmeni. Eindhovenas pilsētā valsts dienvidos tika reģistrēta gaisa temperatūra 39,3 grādi pēc Celsija, un tā bija karstākā diena šajā valstī 75 gadu laikā. Degvielas uzpildes problēma gan netiek uzskatīta par saistītu ar karsto laiku, sacīja lidostas preses sekretārs Hanss van Kastels.