Kompānija tic, ka produkts popularitāti iemantos pakāpeniski, taču uzskata, ka tam ir milzīgs izaugsmes potenciāls.
Coca-Cola tirgos pienu
ASV bezalkoholisko dzērienu gigants Coca-Cola gatavojas iekarot piena tirgu ar jaunu piena zīmolu Fairlife, kas, par spīti augstajai cenai, "būšot tik populārs un ienesīgs, ka nauda burtiski līs no gaisa", vēsta The Telegraph.Jaunā zīmola piens ASV veikalu plauktos nonāks decembrī. Kompānija neslēpj, ka Fairlife būs divas reizes dārgāks kā citu ražotāju produkcija, tomēr uzsver tā priekšrocības - pienā būs augstāks olbaltumvielu saturs, mazāk cukura, kā arī tas nesaturēs laktozi.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.