Laikā no 1.februāra līdz 31.maijam partija ienākumos guvusi 695 900 eiro. Teju visa šī summa bija ziedojumi.
Partija vēlēšanām kopumā tērējusi 638 035 eiro. Reklāmai izlietoti 345 330 eiro, un lielākās summas tērētas par vides reklāmu, reklāmu televīzijā un radio. Savukārt, piemēram, reklāma internetā izmaksājusi 17 365 eiro.
Priekšvēlēšanu izdevumu apmērs, uz kuru attiecās ierobežojumi, ZZS bija 396 552 eiro.
Priekšvēlēšanu aģitācijas periods ilga no 7.jūnija līdz 4.oktobrim. Šajā periodā partija priekšvēlēšanu izdevumiem drīkstēja izlietot summu, kas nepārsniedz 422 997 eiro, ja partija iesniegusi savu deputātu kandidātu sarakstus Saeimas vēlēšanām visos vēlēšanu apgabalos.
Saskaņā ar likumu minētais priekšvēlēšanu izdevumu apmēra ierobežojums attiecas uz partiju izdevumiem par reklāmas izvietošanu, kā arī labdarības pasākumu finansēšanu, sponsorēšanu, izmaksājot pabalstus un veicot ziedojumus.
Ierobežojumi nav noteikti šādiem ar kampaņu saistītiem izdevumiem - pasta pakalpojumu izmantošanai, visu veidu reklāmas materiālu sagatavošanai, vēlēšanu kampaņas plānošanai un organizēšanai, vēlēšanu kampaņā iesaistīto personu darba algu izmaksām, kustamas un nekustamas mantas īrēšanai vēlēšanu kampaņas vajadzībām, kā arī laikrakstu publicēšanai vēlēšanu kampaņas vajadzībām.