RS sistēmu plāno ieviest pakāpeniski - vadītājam tomēr ir pienākums atvērt durvis, ja pasažieris pogu arī nenospiež. Laikraksts pārliecinājās, ka ir transportlīdzekļu vadītāji, kas instrukcijas ievēro ļoti punktuāli, piemēram, vēlā piektdienas vakarā 15. maršruta trolejbuss neatvēra durvis sirmgalvim Slāvu ielas pieturā, kamēr trolejbusā braucošās kundzes nepiespieda pogu no iekšpuses. Novērojumi liecina, ka pie šīs sistēmas zemās grīdas tramvaju pasažieri patiešām ir pieraduši, bet trolejbusu un autobusu pasažieriem ieraduma spiest pogu nav.
Kampaņai iztērēti apmēram 5000 latu uzlīmju izgatavošanai, informatīvajai kampaņai salonos un pieturvietās, stāsta Rīgas satiksmes preses sekretārs Viktors Zaķis. Vaicāts, vai šāda summa tērēta lietderīgi, opozīcijas deputāts Pēteris Viņķelis (Vienotība), kurš ir domes Satiksmes un transporta lietu komitejas loceklis, atzīst - kopējā RS tēriņu plūsmā tas ir "puteklis jūrā". Deputāts stāsta, ka komitejā par šādas kampaņas lietderību nav runāts, bet pieļauj, ka savs pamatojums, piemēram, drošības apsvērumi, tai varētu būt. "Mani nodarbina kas cits - mēs netiekam pie pārskata par miljonos mērāmām summām. RS ir 60 miljonu dotācija gadā, bet deputātiem, kas par to balso, nav pieejamas atskaites par tēriņiem!" satraucas P. Viņķelis.
Plašāk lasiet otrdienas laikrakstā Diena!