Transportmijas punkts – šāds jēdziens jāielāgo Ķengaraga iedzīvotājiem, jo, pagarinot 7. tramvaja un 15. trolejbusa līniju, tieši šādu punktu plānots ierīkot Maskavas un Višķu ielas krustojumā.
Pirms 40 gadiem
Punktā vienuviet būs pieejams savstarpēji integrēts sabiedriskais transports – autobuss/elektroautobuss, tramvajs, trolejbuss –, sniedzot iespēju ērti pārsēsties no viena transporta veida citā. SIA Rīgas satiksme valdes priekšsēdētāja Džineta Innusa atgādināja, ka pēdējo jauno tramvaju līniju Rīgā būvēja 1984. gadā, tātad gandrīz pirms 40 gadiem. Pašlaik ir sākti projektēšanas darbi 7. tramvaja līnijas pagarinājumam, un, tā kā līgums ir noslēgts ar elektronisko parakstu, preses konferencē svinīga parakstīšana izpalika, bet CBF SIA Binders Būvniecības departamenta direktors Oskars Rikmanis saņēma ierāmētu fotoattēlu, kurā redzams, ka tramvaja posms uz Imantu būvēts, liekot gulšņus ar rokām.
"Uzņemoties 7. tramvaja maršruta pagarinājuma īstenošanu Rīgā, vēlamies projektā iekļaut labākos pieredzētos risinājumus. Viss process no līguma parakstīšanas brīža līdz izpildei jāīsteno divdesmit deviņu mēnešu laikā. Projektēšanai atvēlēts gads, bet pirmos būvdarbus plānojam sākt nākamā gada vasaras vidū, paralēli turpinot nākamo etapu projektēšanu," sola O. Rikmanis.
Visu rakstu lasiet avīzes Diena piektdienas, 10. novembra, numurā! Ja vēlaties laikraksta saturu turpmāk lasīt drukātā formātā, to iespējams abonēt ŠEIT!