Vakar RS izplatīja paziņojumu, kurā aicināja klientus, kuri ir aizpildījuši anketu Rīdzinieka kartes saņemšanai un nav to parakstījuši, doties uz klientu apkalpošanas centru Brīvības ielā 191 parakstīt anketu un saņemt savu Rīdzinieka karti. Lūgts precizēt, uz kuriem iedzīvotājiem šāds aicinājums attiecas, RS pārstāvis Viktors Zaķis skaidroja, ka visai liels cilvēku skaits - starp desmit un divdesmit tūkstošiem - ir pasūtījuši karti elektroniski, taču, tā kā tās nav parakstītas ar e-parakstu, kā arī nav izmantota autorizācija ar banku starpniecību, kas sākumā nebija pieejama, šiem cilvēkiem karti izsniegs tikai tad, ja viņi ieradīsies pēc tām un parakstīs līgumu. Citadeles, Nordea, SEB un Swedbank klienti, kuri izmantojuši internetbanku, lai autorizētos, var izvēlēties vietu, kur gatavo karti saņemt. Pēc apstiprinājuma veikšanas klientiem jāgaida īsziņa vai e-pasts ar apliecinājumu, ka Rīdzinieka karte ir izgatavota.
Līdz vakardienas rītam bija saņemti 139 548 pieteikumi Rīdzinieka kartei, izgatavotas 100 529 kartes, bet apmēram 20 000 klientu karte nav jāizgatavo, jo viņiem jau ir personalizētais e-talons, tāpēc bija tikai jāapstiprina statuss. "Pašlaik nav izgatavots apmēram 15 000 karšu," rēķina Zaķis. Viņš stāsta, ka karšu izgatavošanas termiņa pagarināšana zināmā mērā atvieglojusi izsniegšanas procesu, jo rindas esot īsākas, tomēr klienti stāstot, ka reizēm rinda ir desmit cilvēku gara. "Nevar teikt, ka rindu nav, ir uzplūdi, bet ir arī brīži atelpai," vērtē Zaķis.
Visu Ata Rozentāla rakstu lasiet otrdienas, 7.janvāra, laikrakstā Diena!