Viņa pienākumos ietilps arī konsultācijas jauna sabiedriskā pasūtījuma un darbības atskaites izstrādē, satura ražošanas funkciju un biznesa procesa audita veikšanā, personālpolitikas pārmaiņu plāna izstrādē.
2013. gada pirmajā ceturksnī sasniegtā LTV auditorija salīdzinājumā ar šo pašu periodu pērn pieaugusi līdz 9,6% jeb par gandrīz procentu, portālam Diena.lv atzina G. Miķelsons.
LTV vadība to skaidro ar Eirovīzijas konkursu, Panorāmas 55. gadu jubileju, pakāpenisku LTV satura, tehnoloģiskā un grafiskā noformējuma uzlabojumiem, kā arī ar veiksmīgiem partneru raidījumiem - Firmas noslēpums, Sirmais. Kulta ēdieni.
LTV plānotie ieņēmumi 2013. gada pirmajā ceturksnī sasnieguši 680 tūkstošus latu, par 16% pārsniedzot prognozes, tāpat vairākās LTV budžeta izdevumu pozīcijās izdevies panākt izmaksu ietaupījumu, rīkojot efektīvākus iepirkumus, detalizētāk izvērtējot piegādātāju alternatīvas.
LTV prokūrists Gints Miķelsons uzsver nepieciešamību nākotnē daudz lielāku uzmanību veltīt LTV mārketingam un zīmolam - ir nepieciešami papildus resursi LTV mārketinga komunikācijai, kā arī virkne iniciatīvu LTV raidījumu saturiskai un formāta modernizēšanai, programmas uzlabošanai, jauniem raidījumu un televīzijas spēlfilmu veidošanai.
Jau ziņots, ka 2012.gada nogalē LTV pagaidu administratora pienākumus sāka pildīt biznesa attīstības projektu vadītājs Gints Miķelsons.