Otrajā vietā ierindojas "Radio Skonto" ar 11,5% lielu klausīšanās laika daļu, kas ir par 0,5 procentpunktiem mazāk nekā iepriekšējā periodā, un trešajā vietā - Latvijas Radio 1.kanāls (LR1) ar 9,2% lielu klausīšanās laika daļu, kas ir tikpat daudz, cik iepriekšējā periodā.
Šī gada vasaras un rudens mēnešos 5,9% liela klausīšanās daļa bija "Radio SWH", kas ir par 0,2 procentpunktiem vairāk, kam seko "Star FM" ar 5,6% klausīšanās daļu un Latvijas Radio 4.kanāls (LR4) ar 5,2% klausīšanās daļu, kas abu staciju gadījumā bija par 0,2 procentpunktiem mazāk nekā iepriekšējā periodā.
Tikmēr "TOP Radio" aizpildīja 4,9% klausīšanās daļu, kas ir par 0,3 procentpunktiem mazāk nekā iepriekšējā periodā, "Eiropas Hitu Radio" - 4% klausīšanās daļu, kas ir par 1,2 procentpunktiem mazāk, "Retro FM" - 3,8% klausīšanās daļu, kas ir par 0,1 procentpunktu mazāk, "Radio TEV" - 3,1% klausīšanās daļu, kas ir par 0,2 procentpunktiem mazāk, "SWH +" - 3% klausīšanās daļu, kas ir par 0,5 procentpunktiem vairāk.
Savukārt pārējām radio stacijām klausīšanās daļa bijusi zem 3% robežas.
Vasaras un rudens mēnešos radio ik dienu klausījušies vidēji 70,5% jeb 1,086 miljoni Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem, un tas ir par 0,2 procentpunktiem mazāk nekā iepriekšējā periodā. Tāpat šajā pašā laika posmā nedēļā vidēji radio klausījās 87,4% jeb 1,345 miljoni Latvijas iedzīvotāju, kas ir par 0,4 procentpunktiem vairāk nekā iepriekšējā periodā.
Šī gada vasaras un rudens pētījuma periodā viens radio klausītājs vidēji dienā radio klausīšanai veltījis četras stundas un 11 minūtes, kas ir par piecām minūtēm vairāk nekā iepriekšējā laika periodā.
Vienlaikus pētījumā noskaidrotas arī skaitliski klausītākās radio stacijas vecuma grupā no 16 līdz 74 gadiem. LR2 klausījās 14,8% jeb 228 000 Latvijas iedzīvotāju, kas ir par 3000 mazāk nekā iepriekšējā periodā, "Radio Skonto" klausījās 12% jeb 184 000 iedzīvotāju, kas ir par 7000 vairāk nekā iepriekšējā periodā, un LR1 vismaz reizi dienā klausījās 8,8% jeb 136 000 Latvijas iedzīvotāju jeb par 1000 mazāk nekā iepriekšējā periodā.
"Eiropas Hitu Radio" klausījās 7,5% jeb 115 000 Latvijas iedzīvotāju, kas ir par 10 000 vairāk nekā iepriekšējā periodā, "Star FM" - 6,6% jeb 101 000 Latvijas iedzīvotāju, kas ir par 10 000 vairāk nekā iepriekšējā periodā, "Radio SWH" - 6,1% Latvijas iedzīvotāju jeb 93 000, kas ir tikpat daudz, cik iepriekšējā periodā, "TOP Radio" - 5,9% jeb 91 000 Latvijas iedzīvotāju, kas ir par 2000 mazāk nekā iepriekšējā periodā.
"Retro FM" vasaras un rudens periodā klausījušies 5,7% jeb 88 000 Latvijas iedzīvotāju, kas ir par 4000 vairāk nekā iepriekšējā periodā, LR4 - 5,4% jeb 83 000 Latvijas iedzīvotāju, kas ir par 3000 mazāk nekā iepriekšējā periodā, savukārt "SWH +" klausījās 5% jeb 77 000 Latvijas iedzīvotāju, kas ir par 6000 mazāk nekā iepriekšējā periodā.
Pārējo staciju klausītāju skaits ir zem 5% atzīmes.
Salīdzinot radio staciju klausīšanās paradumus dažādās klausīšanās vietās, mājās vismaz reizi dienā kādu no radio stacijām klausījās 34,8% jeb 536 000 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem, un tas ir par 2,4 procentpunktiem vairāk nekā pirms gada. Tikmēr automašīnās ik dienu radio klausījās 40,7% jeb 627 000 iedzīvotāju, kas ir par diviem procentpunktiem vairāk nekā 2020.gada atbilstošā pētījuma periodā.
Savukārt darbā diennakts laikā kādu no radio stacijām klausījās 13,8% jeb 213 000 Latvijas iedzīvotāju, kas ir par 0,9 procentpunktiem vairāk nekā pirms gada attiecīgajā laika periodā, bet sabiedriskās vietās radio klausījās 3,4% jeb 53 000 klausītāju jeb par 0,1 procentpunktu vairāk nekā gadu iepriekš šajā periodā.
Radio klausīšanās mājās ik dienu izteiktāk pieaugusi vīriešu, citu tautību iedzīvotāju vidū, vecuma grupā no 35 līdz 44 gadiem, Kurzemē un Latgalē.
Automašīnās radio klausītāju skaits salīdzinājumā ar situāciju pirms gada palielinājies sieviešu vidū, vecuma grupā no 25 līdz 34 gadiem, Pierīgā un Zemgalē, bet izteiktāk samazinājās Latgalē.
Pēdējo sešu mēnešu laikā radio staciju "Radio Skonto" vismaz reizi nedēļā klausījās 32,6% jeb 501 000 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem, LR2 - 29,6% jeb 455 000 klausītāju, bet "Radio SWH" - 28,6% jeb 440 000 klausītāju.