Ē. Stendzenieks, kurš sabiedrības uzmanību jau vairākkārt ir piesaistījis ar pretrunīgi vērtētām, bet spilgtām politisko partiju reklāmām, šo informāciju Dienai nenoliedza, bet arī neapstiprināja, norādot, ka nav tiesīgs publiskajā telpā izskanējušo informāciju komentēt līdz laikam, kamēr netiks oficiāli izziņoti konkursa rezultāti. Medijos pretrunīgu reakciju un konkurējošā uzņēmuma MRS grupa pārstāvja Jēkaba Krastiņa iebildumus izraisīja fakts, ka Ē. Stendzenieks vēl pērn laikrakstam Dienas Bizness bija paudis skeptisku viedokli, ka "jebkura nauda, kas tiek izdota eiro ieviešanas reklāmā, ir zemē nomesta nauda". Tiesa, vēlāk reklāmas eksperts uzsvēra, ka šis izteikums ir bijis saistāms ar situāciju, kad vēl nebija skaidrs, vai Latvija tiešām pievienosies eirozonai, bet sarunā ar Dienu atzina, ka arī personīgo viedokli par eiro ieviešanu ir gatavs paust vienīgi pēc konkursa oficiālo rezultātu izsludināšanas. Iepriekš Ē. Stendzenieks medijos norādīja, ka konkursa pieteikumā !Mooz startēja ar devīzi "Dabas likums". Reklāmas aģentūra eiro ienākšanu Latvijā savā piedāvātajā kampaņā salīdzināja ar dabas procesu, norādot, ka, līdzīgi kā zīlei pienāk laiks tapt par ozolu, tāpat Latvijas latam pienācis laiks iekļauties eiro.
Par Ē. Stendzenieku kā eiro ieviešanas kampaņas uzvarētāju no neoficiāliem avotiem dzirdējis arī cits konkursa dalībnieks - Hill and Knowlton Latvia vadītājs Ralfs Vīlands. Viņš atzina - pagaidām no konkursa organizatora oficiālu informāciju neesot saņēmis un neesot iepazinies ar FM pieņemtā lēmuma pamatojumu, tāpēc vēl neesot domājis, vai lēmumu pārsūdzēs. R. Vīlands norādīja, ka viņa vadītais uzņēmums savā piedāvājumā uzsvaru licis uz mazāk turīgo iedzīvotāju grupu informēšanu.
Trešais eiro informēšanas kampaņas konkursa finālista SIA
MRS grupa pārstāvis J. Krastiņš jau medijos paspējis paust
sarūgtinājumu par neoficiālajiem konkursa rezultātiem un atzinis,
ka apsvērs iespēju iesniegt pretenzijas par konkursa norisi, jo
konkursā, kurš bija sadalīts divos posmos, žūrijas komisija par
labāko ideju atzina tieši MRS grupas ideju, taču gala
rezultāts bija cits. J. Krastiņš neslēpj, ka viņam šķiet dīvains
fakts, ka konkursā ir uzvarējis pretendents, kurš iepriekš publiski
atbalstījis lata devalvāciju un apšaubījis eiro kampaņas
lietderību.
Saskaņā ar eiro ieviešanas konkursa nolikumu konkursa mērķis ir skaidrot eiro ieviešanas motivāciju un ar ieviešanu saistītos praktiskos aspektus, panākot, lai ieviešanas brīdī 90% Latvijas iedzīvotāju "justos pietiekami informēti" par valūtas ieviešanas praktiskajiem aspektiem un 60% iedzīvotāju paustu atbalstu eiro ieviešanai.
Visu rakstu lasiet trešdienas laikrakstā Diena!