Negadījums noticis ap plkst.22.20. Cietušais bijis alkohola reibumā. Pēc negadījumā viņš nogādāts slimnīcā.
Negadījuma apstākļi tiek skaidroti.
Kā aģentūru LETA informēja uzņēmuma Latvijas Dzelzceļš pārstāvis Māris Ozols, vīrietis gājis pāri gājēju pārejai, stumjot velosipēdu, kad viņu aizķēra vilciens un viņš pakļuva zem tā.
Ņemot vērā, ka tas noticis stacijas tuvumā, vilciena ātrums nav bijis liels, apliecināja Ozols, vienlaikus norādot, ka vilciena ātrumam nav nozīmes, jo, ņemot vērā tā masu, vilcienam nav iespējams apstāties, ja pēkšņi tā priekšā parādās cilvēks vai kāds cits šķērslis.
Kā ziņots, nolūkā samazināt negadījumu skaitu uz sliežu ceļiem un pievērst sabiedrības uzmanību drošības jautājumiem Latvijas Dzelzceļš no 1.jūnija līdz 14.jūnijam rīko sociālo kampaņu par drošu dzelzceļa šķērsošanu, kuras laikā norisināsies dažādi izglītojoši un informatīvi pasākumi.
Līdzšinējo uzņēmuma mērķtiecīgu informatīvo un izglītojošo pasākumu rezultātā pēdējo desmit gadu laikā Latvijā uz dzelzceļa notikušo negadījumu statistikā vērojams samazinājums, tomēr ik gadu, neievērojot vai ignorējot drošības noteikumus, iet bojā vai tiek ievainoti vairāki desmiti cilvēku.
2014.gadā kopumā fiksēti 26 negadījumi, kuros gājuši bojā 20, bet cietuši septiņi cilvēki. Salīdzinot ar 2013.gadu, pērn notika par 16% mazāk negadījumu, par 30% samazinājās cietušo skaits, turpretī palielinājās bojāgājušo skaits par 18%. Šogad līdz 20.maijam uz dzelzceļa bija notikuši 11 negadījumi, kurs cietuši divi, bet bojā gājuši deviņi cilvēki.
Lai izvairītos no sadursmes uz sliežu ceļiem, vilciena mašīnista vienīgā iespēja ir veikt ekstremālo bremzēšanu, jo vilciens nevar manevrēt vai apbraukt objektu. Pagājušajā gadā šīs procedūras pielietošana 67 gadījumos ļāva izvairīties no sadursmes ar cilvēku un trīs gadījumos ar automašīnu. LDz atgādina, ka viens kravas vilciens var svērt līdz pat 6000 tonnu un tā bremzēšanas ceļš sasniedz līdz pat 1200 metru, kas nozīmē, ka ļoti bieži vilciena un cilvēka vai auto sadursmes sekas ir traģiskas.